Avatar billede hells Nybegynder
07. juli 2002 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sql-kategori

Jeg synes, en kategori for sql(structered query language), i programmering kunne være en god ide. Der er nemlig en del af spørgsmålene i asp-kateogrien, der omhandler sql-problemer.
Hvis det fik en kategori for sig, ville dem, der bruger asp, sikkert også kunne få en smule hjælp fra dem, der bruger sql i php, og omvendt.
Avatar billede kalkunen Nybegynder
07. juli 2002 - 17:29 #1
Tja sql i php og asp lignwer jo hinanden meget!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juli 2002 - 21:57 #2
Under "Databaser" ligger der både en mysql og ms sql... det må vist være rigeligt :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
07. juli 2002 - 22:28 #3
Ja, jeg synes også det er fint som det er nu.

Ellers ville det nok blive lidt mere rodet :-/

Der sker ikke noget ved at der bliver stillet SQL spørgsmål i ASP kategorien.
Det er sjældent at det kun er noget med "SELECT * FROM...." som også folk fra fx php'eren kan svare på.

dørligt forslag :-)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
07. juli 2002 - 22:28 #4
dørligt = dårligt :-)
Avatar billede hells Nybegynder
07. juli 2002 - 23:05 #5
ok