Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juli 2002 - 13:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

En lille ting.... (low priority :)

I kassen "Dine data" er mit nick et link ind til mine indstillinger.
Kunne man ikke lave "Point" et link ind til Point regnskabet, point ude et link ind til Spørgsmål oprettet af dig og placering ... ja, hvor skulle den pege hen?

Bare lige en tanke jeg fik.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
07. juli 2002 - 13:01 #1
Det lyder som en fin ide!

og nemt at lave :)
Avatar billede speedy Nybegynder
07. juli 2002 - 13:28 #2
goulduck>>Jeps, og placeringen kunne linke til toplisten (kun for pro-brugere) med sig selv i midten så man kunne se dem over og under sig selv.

/SpEeDy
Avatar billede fcs Novice
07. juli 2002 - 13:36 #3
Jeg ville faktisk foreslå at et klik på "Point ude" ville fremskaffe en liste over de spørgsmål man havde oprettet, som stadig var åbne (inklusiv dem der var sat til 0 poiny). Så ville det være nemmere at finde åbne spørgsmål og lukke dem. Bare en tanke ;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juli 2002 - 15:00 #4
God idé fcs!
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juli 2002 - 15:03 #5
Brugernavn = Almindelig oversigt (som det er nu).
Poing = Point regnskab.
Point ude = Liste med KUN ikke accepteret spørgsmål.
Placering = Top listen, med sig selv i midten.

Okay admin, sæt i gang! :D
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juli 2002 - 22:07 #6
Udmærket forslag... jeg noterer løbende ned, og serverer på et tidspunkt en lille liste for Admin.

Dog skal man nok ikke forvente det store lige forløbig. Prioriteringen hedder "need to have's" før "nice to have's" :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juli 2002 - 22:25 #7
:)