Avatar billede manon Nybegynder
06. juli 2002 - 03:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mails fra E > længden på "Emne-Tekst"

Nu har jeg måske ikke de store bøvlerier med det - jeg sidder jo også på en 21" 1280x1024 og har en DualScreen til nøds - men kunne det være muligt at skære ned på Teksten (kategorierne + subs) i Emnet når man modtaget emails fra E?

Eks.: hvis jeg skal have mails fra sub-kategorien "Norton Personal Firewall" vild et se således ud:

Eksperten : Sikkerhed : Firewalls : Personlige : Norton Personal Firewall : "Og her kommer først teksten på selve spørgsmålet og hvis overskiften er lang, så kan man ikke læse det!"

Dvs. at man skal sidde og scrolle sidelæns i sin outlook for at se hele stien - det er ikke praktisk og må gerne optimeres.

Nu er der gjort så meget ud af at finde de rigtige kategorier og sætte dem på plads.
Gør så også det som kendetegner, at det er gemmeført - ret også alle udgående emails fra E.

Og istedet for at kritisere, vil jeg gerne bidrage med noget kontruktivt.
Måske kunne man bare nøjes med at skrive at spm er fra den eller den "sub"-kategori, så vil over stående se sådan ud:

Fra:
Ekspertens Mailrobot
Emne:
Sub-Kat.: Norton Personal Firewall : "Og nu vil der være plads til at skrive en forhåbenlig kort og retvisende overskift!"

Og alle som kører 800x600 på deres 15" skærmen kan også følge med *s*

vh\Manon
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. juli 2002 - 07:22 #1
Well...  sådan ser det ud i 1024x768 med en 17" :

http://www.friserverplads.dk/lawyer/emne.gif

...som der ses er der masser af plads :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede hub Nybegynder
06. juli 2002 - 10:58 #2
Hmm, man kan også bruge Outlooks tilpas visning. Eksperten medsender jo aldrig vedhæftede filer og afsenderen er altid den samme, så ikoner til venste samt modtaget/sendt kolonnerne kan formateres som her:
http://www.kittik.dk/eksperten.jpg
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 11:00 #3
manon, ganske fornuftigt forslag. Specielt efter den nye strukrurering af kategorierne, er de jo blevet meget lange.

Jeg tager den lige med på min liste over ting jeg skal ha' snakket med Admin om.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 11:01 #4
Sidder jeg på arbejdet, bruger jeg udelukkende webmail til at tjekke post... her har man jo ikke de store konfigurtationsmuligheder.
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juli 2002 - 12:30 #5
Har faktisk også siddet er tænkt over dette de sidste par dage. :)