Avatar billede werd Nybegynder
04. juli 2002 - 21:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

spørgers kommentarer

kan man ikke gøre noget specielt ved enten fonten eller baggrundsfarven i de kommentarer spørger gør sig i løbet af en tråd? - Evt. bare lave teksten italic, eller måske baggrunden en lys grå?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 21:53 #1
Vi har talt om det nogle gange - Og foreløbigt taler vi videre ;-)

Umiddelbart er det ikke på trapperne, men man ved aldrig... :)

/NIkolaj
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. juli 2002 - 22:00 #2
F.eks. en lidt gråtone i indlægsfeltet :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 22:03 #3
werd  og bear.

Jeg/vi er helt på hvad i mener, men det første i ser farvet er de rigtigt skumle co-admins kommentarer... uha uha. Neonlys og pumpgun i fjæset!

Anyway, så jeg har skrevet i andre spørgsmål, så regn med at al ny funktionalitet vil tilhøre E-pro folket :)

/Nikolaj
Avatar billede werd Nybegynder
04. juli 2002 - 22:12 #4
jeg tror ikke jeg gider betale xx kroner i måneden bare for at se en lille gratoner på mine kommentarer, eller en anden spørgers... hehe!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 22:14 #5
Det er heldigvis et frivilligt valgog du mister ihvertilfald ikke noget af det som du har nu :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. juli 2002 - 22:17 #6
nikolaj- og så skal vi have nogle blinkende julelys, når vi kommer til december ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 22:18 #7
Undskyld!!

Det skulle selvfølgelig have været : "SæsonVarierendeLysbeklædte pumpguns og dårlig ånde"
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. juli 2002 - 22:20 #8
Jeg er allerede gået Pro ... For mig har der også noget at gøre med at "give noget tilbage" til exp .. Men det glæder da mig, Nikolajdu, at Pro-Brugeres ønsker kommer i første række...

Dog vil jeg betegne denne spørger-indikator for et mindere ønske i forhold til de andre ting, jeg har ønsket

F.eks.
http://www.eksperten.dk/spm/226201
http://www.eksperten.dk/spm/229918
http://www.eksperten.dk/spm/231302

/Søren
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 22:30 #9
bear - de 2 sidste er gode forslag.

Den med at modtage svar på anmeldelser er potentiel farlig. Jeg vil dog sige at indgiver folk en anmeldelse, så mener jeg også det skal have svar. Problemet er så at vi fremfor at diskutere med den anmeldte så istedet kan bruge timer på at diskutere med en anmelder - Ingen af delene er faktisk specielt skægt...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. juli 2002 - 22:41 #10
I mit tilfælde handlede det dog om, at jeg ikke engang fik at vide, at min anmeldelse var "frafaldet" --- og når det så begrundes med "Ikke nok dokumentation", så er mit spørgsmål om det var muligt at jeg havde kunne bidrage mere - eller på en anden måde, på en fyldestgørende måde, argumentere for min holdning... Der var jo en grund til at jeg foretog anmeldelsen... Hvis jeg havde fået at vide "Der er ikke hold i din sag", så ville jeg sige "ok- nu er det set, og bedømt - og der var åbenbart ikke noget/nok i det"...

I først omgang var det kun et spørgsmål om at man fik at vide, at nu var der truffet en beslutning... Og ikke en åben invitation til at kede/snakke alle CoAdmins til døde med diverse "åh-så-god-argumentation" fra en horde af anmeldere...

/Søren
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 22:44 #11
bear - Som sagt, så er jeg af den opfattelse af også anmelder bør have besked - Du ved så også hvorfor jeg er bekymret.

Anyway er det sådan at har du mere dokumentation, så kan du altid anmelde brugeren igen - Enten oven i den du allerede har lavet eller en ny hvis den første er lukket :))

/Nikolaj