Avatar billede eagleeye Praktikant
03. juli 2002 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette spørgsmål X gange

Der er åbenbart et kæmpe problem i øjeblikket med flere brugere opretter spørgsmål mange gange, det værste eks jeg har set til dato  er et spørgsmål som er oprettet 9 gange ....

Kan man ikke som nødløsning skrive en tekst på Opret Spørgsmål siden at der i øjeblikket kan forkomme problemmer og man skal lige tjekke om spørgsmålet er oprette selvom siden timer ud eller melder fejl inden man opretter det igen.

Man ved ikke helt hvilket spørgsmål man skal hjælpe i og andre truer med at anmelde brugeren.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. juli 2002 - 11:07 #1
Avatar billede admin Novice
04. juli 2002 - 15:59 #2
Buggen der har gjort det muligt at oprette flere sm
Avatar billede admin Novice
04. juli 2002 - 16:00 #3
hov :) prøver igen:
Buggen der har gjort det muligt at oprette flere spm ved at klikke flere gange er nu rettet.
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. juli 2002 - 16:39 #4
Ok det lyder godt jeg lukker igen.
Tak for oplysningen :)