Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 16:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede mpj Nybegynder
15. august 2000 - 16:55 #1
HVA....?
HVORFOR HAR DU SLETTET SPØRGSMÅLET???????????
Avatar billede admin Novice
15. august 2000 - 16:56 #2
spm er slettet :)
Avatar billede mpj Nybegynder
15. august 2000 - 16:57 #3
HVORFOR?

Det var sku da herre griner...!
Og det skadede da ikke...?
Avatar billede prodic Mester
15. august 2000 - 17:00 #4
dahm, det gik hurtigt med at få det spørsmål slettet. Hvilket i mine øjne er fedt, der er sku sket noget på Admin-siden siden den nye version kom i luften.
*klapper i mine små hænder*
Avatar billede mpj Nybegynder
15. august 2000 - 17:04 #5
Jamen hvorfor...?

DEt da ALT for hurtigt...!
Avatar billede prodic Mester
15. august 2000 - 17:06 #6
nu kan man jo altid spørge om hvor hurtigt hurtigt skal være. Men det gik hurtigt, og det betyder vel bare at de er vågne de admins. Og det er godt i mine øjne.
Om det så gik FOR hurtigt, det må admin svare på.
Avatar billede denboj Nybegynder
15. august 2000 - 17:07 #7
jeg synes altså også at det er rigtigt tyndt at slette spørgsmål - brugere måske men ikke spørgsmål
Avatar billede denboj Nybegynder
15. august 2000 - 17:08 #8
så skal dette spørgsmål jo også slettes - for ellers giver det ingen mening
Avatar billede prodic Mester
15. august 2000 - 17:15 #9
ja men er Eksperten ikke et seriøst forum, og derfor skal spørgsmålene vel også være mere eller mindre seriøse. Og det var det spørgsmål ikke lige frem.

Hvis jeg nu opretter et spørgmål hvor jeg sviner alt og alle til..skal det så ikke slettes? eller skal jeg bare slettes som bruger.

Jeg syntes bare, at det er OK at Admin\'erne er hurtige. Det er såmænd alt.
Avatar billede steffen Nybegynder
15. august 2000 - 18:12 #10
Jeg er vist gået glip af noget - er der nogen der gider citere hvad det handlede om?
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 19:27 #11
admin >> når du sletter de pågældende spørgsmål, var det ikke en ide at slette disse referende spørgsmål også ??? Således fjernes de ikke relervante messages fra eksperten ?!?

steffen >> hva\' ka vi sige... det handler om at være hurtig ;D