Avatar billede psyclown Nybegynder
02. juli 2002 - 01:41 Der er 19 kommentarer

En uges gratis E-Pro

Nu har jeg ikke lige lagt mærke til om det er blevet diskuteret før, men jeg sad lige og fedtede lidt rundt på eksperten og faldt over et spørgsmål. Det var egentligt ikke selve spørgsmålet, men den sidste kommentar i det spørgsmål som eagleeye har skrevet:
http://www.eksperten.dk/spm/228264 <-- der kan det findes.

Jeg har ikke set det før nu at der var andre en mig der havde tænkt på det, altså en uges gratis E-Pro. For ligesom eagleeye, kan jeg ikke se hvorfor at jeg skulle købe mig til nogle extra funktioner, som jeg ikke ved hvad jeg kan bruge til, så derfor kunne det da være meget rart at prøve de forskellige nye funktioner, for at se om det i det hele taget kan betale sig at købe E-Pro.

MvH. Jesper
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
02. juli 2002 - 01:47 #1
enig  -  fuldstændig enig...Jeg ville da heller ikke bare købe en puter uden at vide hvad den kan.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
02. juli 2002 - 01:48 #2
enig :)
Avatar billede zob Nybegynder
02. juli 2002 - 01:51 #3
i  måneds gratis E-Pro
Avatar billede zob Nybegynder
02. juli 2002 - 01:52 #4
i = en

Go nat ski ;o)
kl. er sku  for mange
Nærmere

Klap Klap! :o)
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. juli 2002 - 01:52 #5
det ville havde været en cool ide  inden at folk var begyndt at betale for det.  På den måde ville han nok havde kapret en del flere medlemmer.  Men måske lidt tavligt for dem der har betalt. men måske han kan ordne det på en anden måde hvis det ikke er for besværlig.
Er ihvertfal enig, så man kunne se hvad det var :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
02. juli 2002 - 01:54 #6
En uges gratis Pro ville være fint :) .. men .. jeg har nu bestilt 6 mdr. anyway ... :)
Avatar billede lee Nybegynder
02. juli 2002 - 01:55 #7
syntes sgu den er langt ude mr.meincke...
kan du ikke unvære 25 ,- for en måned, for at teste om det er noget for dig ???

/Lee
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. juli 2002 - 02:00 #8
Lee  tror ikke det er så meget med hvor mange penge det er    om det var 5, 25 eller 100 kr ville der nok være nogle der var med på iden.
Det er mere prencippet, man har været vant til at have en gratis service som så begynder at koste penge.  for de penge får man så en service der er ud over det "almindelige" bruger har.  så man sætter selvfølgelig ? ved om det kan betale sig at blive pro medlem  eller om man lige så godt kan være "almindelig" bruger.
Avatar billede psyclown Nybegynder
02. juli 2002 - 02:08 #9
Det med dem der allerede har betalt osv. Så kan man jo egentligt "bare" rykke deres betaling 1 uge frem...hvis det ikke skulle være det store problem
Avatar billede lee Nybegynder
02. juli 2002 - 02:12 #10
michael-k >> jeg kan godt følge dig.. men helt ærlligt alligevl ikke.

Kan man ikke støtte et site man har benytter og stadig benytter hver dag med sølle 25 kroner ???... så syntes jeg helt ærligt man er en nærrigpind.

/Lee
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. juli 2002 - 02:16 #11
Lee  ja måske :)  overvejer det også selv  men som psyclown også er inde på betaler jeg ikke for noget man ikke ved hvad er.  Har hørt det ikke er pengene værd, så kan man selvfølgelig begynde at diskutere hvor meget man kan/skal forlange for 25 kr :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. juli 2002 - 02:21 #12
eksemplet med at man ikke vil købe en PC uden at vide hvad den kan svarer lidt til at der med Epro skal være en liste over hvad man får for pengene + kommentarer fra Ebrugerne + evt. screenshots vil jeg mene ;)

Jeg er både for og imod den der "prøve" - for hvis alle aut. har den i fx 1 uge, vil nogle føle at det er trukket ned over hovederne på dem (okay - så kunne det laves så ikke-pro'erne skulle vælge om de ville se det eller ej.)

Skal nye på E også have muligheden for at teste det inden de måske bliver Pro'er???

*kan ikke tænke klart så stopper lige nu her*
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 09:40 #13
Jeg ville også mene at folk kan vel støtte et godt site som exp med 25,-kr.
Hvad ville folk gøre når exp lukker på grund af økonomiske problemmer så har de ingen steder at komme med netop deres problemmer så til alle jer kom nu støt det site som i syntes er det bedste på nettet :-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. juli 2002 - 09:51 #14
Rigtigt dårligt forslag efter min mening.

Exp Pro tilbyder som jeg ser det ingen funktioner jeg ikke kan undvære, omend jeg er blevet rigtigt glad for et par stykker af dem.

Men det er ikke derfor jeg har købt et års abonnement. Det har jeg gjort fordi jeg gerne vil være med til at holde eksperten kørende.
Jeg har personligt haft meget glæde af eksperten, og ville nødigt se den lukke.

Og pengene er jo så små så her kan alle være med.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
02. juli 2002 - 15:14 #15
Lee > Langt ude??? Det er det sq da ikke. Jeg tror da heller ikke du vil en pc uden at vide hvad den kan vel???? Nej..... Men ok, 25,- er ikke så meget :D
Avatar billede lee Nybegynder
02. juli 2002 - 18:01 #16
tjaaa jeg har nappet ½ år uden at blinke med øjnene, og uden at vide hvad jeg ville blive beriget med... og jeg kan allerede godt li de funktioner der er som Pro medlem...

/Lee
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
02. juli 2002 - 20:19 #17
En gang russisk Roulette....... :P
Men selvfølgelig ville jeg også gøre det hvis jeg brugte exp.dk så meget som du gør...Men jeg er godt træt af nogle få CoAdmins som ikke kan lægge koldt vand i blodet før de kommenterer noget eller kommer med trusler. Specielt efter de sidste par dage hvor jeg har deltaget i diskusioner med andre som også er godt træt af nogle af dem.
Avatar billede gryn Nybegynder
02. juli 2002 - 21:49 #18
Jeg støtter forslaget.
Jeg kan ikke helt overskue, om jeg "mangler" nogele af de funktioner, Eksperten Pro tilbyder.

Lee -> Jeg har kan da godt undvære 30 kr., men det gør da alligevel ondt i pengepungen for mig, og sikkert også for en del andre brugere. Jeg bor stadig hos far og mor, og er ikke gammel nok til SU.
Det er også en dårlig udvikling efter min mening... det der med, at alt koster penge. Det fede ved internettet er jo, at det er fyldt med gratis informationer og services.

For mig ville det heller ikke være den store ulykke, hvis Eksperten lukkede. Der ville da bare være en bruger eller to, som lavede et tilsvarende site.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2002 - 18:32 #19
gryn >> Eller oxo henter man bare sine info fra NyhedsGrupper :-)