Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juli 2002 - 00:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indkommende forslag-oversigt

Jeg synes det kunne være rigtigt dejligt, hvis der kunne laves en liste over de indkommende forslag til forbedringer af eksperten, både dem som er kommet ind via. Eksperten:Forslag og emails til admin eller coadmins...

Det vil være admins (ikke den almindelige bruger) job at tilføje nye entries på denne liste, og dette skal gøres når admin har fået gennemlæst et foreslag til forbedering af exp.dk

I denne oversigt skulle man f.eks. så kunne læse følgende :
- Admins holding til det indkommende forslag

- Evt. om implementering er nærværende eller om der er tekniske/designmæssige forhindringer

- Evt. en gruppering af forslag i (f.eks.)
  Pointsystem
  Søgning
  Design
  Indstillinger
  Ny funktionalitet

- ExpStandard eller eksklusivt for ProBrugere

- Links til spørgsmål, hvor det specifikke forslag bliver diskuteret

BEGRUNDELSE :
  Jeg har efterhånden fået følelsen, at nogle foreslag bliver glemt... Lige efter de bliver stillet er der stor interesse, og der bliver postet indlæg såsom "Yes - den funktionalitet skal med 100%" fra forskellige brugere. Desværre føles det lidt skidt når man ikke får et tegn fra admin eller en af exp's staff om at ens foreslag faktisk set/vil bliver overvejet/er under implementering...

Denne oversigt ville være en måde for admin at melde tilbage, at nu er foreslaget enten droppet eller at der vil bliver arbejdet videre med det... Under alle omstændigheder - at vise, at der faktisk bliver hørt på nogle af de 'halvskøre' strøtanker, man har for at lave dette sted endnu bedere...

/Søren
Avatar billede intel4004 Novice
02. juli 2002 - 13:58 #1
Yes - den funktionalitet skal med 100% :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juli 2002 - 16:12 #2
tak intel4004 :-)    Sure?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juli 2002 - 16:15 #3
*LOL*
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. juli 2002 - 16:16 #4
også enig i at en "ja/nej/påvej-liste ville være lækkert :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juli 2002 - 16:21 #5
Det er også ment som en liste, som man lige kan tage et kig på _inden_ man begynder at stille nye foreslag... Jeg har en anelse om at mange af de foreslag, som er kommet faktisk udspringer af de samme ønsker...

Men first and foremost, en måde, hvomed man kan se at en admin har set foreslaget...
Avatar billede intel4004 Novice
02. juli 2002 - 17:09 #6
Kunne ikke dy mig :)

Jeg har forresten selv postet et forslag til eksperten.dk men ved ikke om admin kigger på det eller hvad...

http://www.eksperten.dk/spm/231253

Det handler om en sjov "fejl" i eksperten, hvor gamle ghost-agtige spørgsmål potentiel aldrig vil blive lukket fordi den nu deaktiverede spørger ikke lukkede dem da vedkommende "levede" her på eksperten.

Intel4004
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. november 2002 - 13:36 #7
Ok ... nu har den ligget længe nok ... Og der er ikke kommet en oversigt ... Jeg kan (måske) derudaf konkludere, at admin ikke ønsker sådanne en facilitet liggende --- så meget for åbenhed :-/

Lukker og slukker...
/Søren