29. juni 2002 - 14:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fortolkning af nye regler

Den her "gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål."

hvad gælder det? Spampost i et spm (se den side her www..net, en signatur ( /Casper www.enter-s.dk ).

eller?

/Casper ...

Avatar billede vieri Nybegynder
29. juni 2002 - 14:09 #1
Jeg tror ikke du må bruge din hjemmeside som signatur, da det intet har at gøre med opgaven...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2002 - 14:13 #2
At du bruger din egen personlige hjemmeside som signatur, siger vi intet til. Heller ikke hvis det er din CD Clan, din lystfiskerforening eller lignende.

Men er det en kommerciel side der bliver brugt i signaturen, eller et link til en konkurrerende side, vil vi nok kigge lidt nærmere på det.

NanoQ/coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2002 - 14:13 #3
Der er en FAQ på vej, der gerne skulle besvare sådanne sprøgsmål :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2002 - 14:14 #4
CD Clan? - mon ikke jeg mener CS ;)
Avatar billede vieri Nybegynder
29. juni 2002 - 14:16 #5
Okay.
29. juni 2002 - 14:26 #6
aha så fik jeg det på plads :)
Tak.

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. juni 2002 - 14:27 #7
CD Clan == Mimi´s familie i tinget.....?????