Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Eksperten PRO. Se egen status og betalingsperiode.

Hej Eksperten/Admin,

Der burde være en funktion under "konto", hvor man kunne se sin status på sit Eksperten Pro medlemskab.

Ala:

"Du er ikke pro medlem"

"Du er pro medlem, og har betalt for perioden 1.juli - 31.juli. Du har 12 dage endnu. Klik her for at forlæng medlemsskab".

Hvis jeg har overset denne funktion et sted, kan i jo bare se bort fra dette indlæg :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
28. juni 2002 - 17:45 #1
Hmmm... Absolut ikke en dårlig ide! :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
28. juni 2002 - 17:55 #2
god ide :D
så slipper man også for at skulle huske sig selv på, at nu er det ved være på tide med en abonnementfornyelse :D

...men ved ikke om alle desideret skal kunne se om man er pro eller ej - kan jo være det starter den debat igen igen - om hvorvidt man vil betale eller ej - who knows
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 17:56 #3
Det er naturligvis kun dig selv, der skal kunne tilgå denne funktion.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
28. juni 2002 - 18:02 #4
oki - jep enig. Ville faktisk være en god feature...
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 18:38 #5
:)
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 18:38 #6
Intet nyt iøvrigt.