Avatar billede p65 Nybegynder
28. juni 2002 - 09:04 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Stop for banner/pop-up hetz på eksperten.dk

Hvis man klikker på et emne på eksperten.dk, risikere man at få indtil flere reklamevinduer. Er det for at presse gæsterne til at betale for Pro?

Jeg er ved at indtægter er vigtige, men ligefrem at bruge samme metoder som porno sites, der er ikke seriøst. Jeg bryder mig ihvertfald ikke om måden. En løsning kunne være at køre eksperten.dk gennem en proxy (fjerne banner reklame) og benytte en pop-up killer.

Hvor ikke skrive ærligt, at gratister er uønskede?
Avatar billede resten Nybegynder
28. juni 2002 - 09:13 #1
Brug dog en popup killer :)
Avatar billede p65 Nybegynder
28. juni 2002 - 09:18 #2
Hvilken er den bedste pop-up killer til os IE5 & IE6 ramte?

Det irriterer mig bare, at skulle bruge sådan en, til et ellers udemærket site (eksperten.dk).
Avatar billede admin Novice
28. juni 2002 - 09:35 #3
Der er ikke noget jeg hellere ville end at stoppe alle reklamer, men uden dem tjener jeg ikke penge og kan dermed ikke holde dette site kørende. Du kan slippe for reklamer ved at betale 20,- eks. moms. Det er vel ikke så galt?
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
28. juni 2002 - 09:40 #4
Jeg synes personligt at mængden af reklamer på Eksperten er ganske udmærket. Det er trods alt en god hjælp - og det er da kun på selve forsiden, at reklamerne popper op... Hvad er bedst? Eksperten med reklamer? Eller Intet Eksperten?
Avatar billede p65 Nybegynder
28. juni 2002 - 09:49 #5
kr 20/måned er ikke så galt, overhovedet ikke. Det er måden gæsterne tvinges til det.

Jeg kan ikke forstå hvordan du kan tjene på eksperten.dk, og er glad for at du har holdt den i luften så længe. Reklamechikane er dog ikke vejen. Det er blevet sådan, at når gæsten klikker på et emne, bliver der serveret to pop-up reklamer. Der er ikke professionelt eller seriøst. Det er porno site metoder.

Som bruger tænker jeg, hmm, det er ikke seriøst det her. Når jeg klikker på Eksperten/Forslag så kommer der to pop-ups med en Sony reklame. Jeg må nok hellere lukke inden min skærm er fyldt med pop-ups - jeg skrev da ellers www.EKSPERTEN.dk (a'la paypa1.com snyderiet).
Avatar billede admin Novice
28. juni 2002 - 09:57 #6
hvad syntes du så jeg skal gøre? Forstå mig ret, vi er alle interessede i at holde dette site kørende, så har du forslag til hvad jeg burde gøre hører jeg dem gerne.
Avatar billede p65 Nybegynder
28. juni 2002 - 10:21 #7
admin>>ja, vi skal helst holde sitet kørende.

1. Drop alle "dårlige reklamer". De virker ikke specielt godt på eksperten's gæster. Eksperten skal have et brugervenligt image.

2. Find andre indtjeningsmuligheder. Host firmaers support, enten direkte på eksperten.dk eller isoleret. Mod betaling fra FIRMAERNE. De slipper for at lave egne løsninger (billigere for dem), og får supporten kørte på Danmarks bedste måde.

Jeg kan da nok komme op med flere ideer, men så bliver det face2face eller email.
Avatar billede resten Nybegynder
28. juni 2002 - 14:03 #8
Det er sku flot gået admin det med at du har fjernet de popup fra eksperten.
Men så må i bruger sku også støtte experten pro ved at blive medlemmer,for alle har vel 25,-kr til at støtte dette site.
Avatar billede p65 Nybegynder
28. juni 2002 - 17:47 #9
Der kommer stadig pop-ups uden pop-up killer. Så'n er det.

Ærgeligt, ærgeligt at det stadig er nødvendigt at køre med en pop-up killer på eksperten.dk.
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2002 - 22:23 #10
p65 -> Hvor mange sider kommer du ind på idag, der er uden POPUP
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2002 - 22:27 #11
...vinduer ???

Selv Jubii bruger det en gang imellem !!!
Jeg kan ikke se noget galt i at, dem som ikke vælger at støtte et site, får nogen reklamer i hovedet istedet. Prøv og tænk på hvad det må koste Admin og drive et site som dette ???

Men dejligt med at site uden POPUP, men jeg mener fuldt ud at det er iorden, hvis man ikke er villig til at støtte på andre måder.
Jeg har selv brugt sitet meget til at få hjælp og er da glad for at det har været gratis, men synes tilgengæld også det er iorden at han begynder at ville have lidt penge for at drive og udvikle et site som dette.

Fra
Leif