Avatar billede larsen Nybegynder
26. juni 2002 - 22:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Log lukning af spørgsmål og deaktivering af brugere?

Jeg synes ikke helt jeg har kunne finde et spørgsmål ang. dette og om det er blevet implementeret.

Jeg har læst nogle gamle spørgsmål/svar igennem om at man ikke helt vidste hvem der havde lukket spørgsmålet eller deaktiveret brugeren.

Ville det ikke være en idé, hvis CoAdmins 2 ovennævnte funktioner blev logget i en database, for så var det hurtigt afgjort hvem der havde gjort hvad eller om det skulle have været en bug i Eksperten?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juni 2002 - 23:24 #1
det kan Admin allerede se idag...

hver gang vi deaktiverer et spørgsmål eller en bruger, skal vi skrive en lille tekst. Denne kan Admin til hver en tid se.

En sådan beskrivende tekst opstår næppe hvis et spørgsmål lukkes pga. systemfejl ;)

NanoQ/coadmin
Avatar billede larsen Nybegynder
27. juni 2002 - 07:27 #2
Jamen, det var så et rigtig godt svar på mit spørgsmål.

Så lukker jeg igen :-D