Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. juni 2002 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bruge niveau...?

Tænkte på at det måske var en idé, at bruge kunne stige i rang, alt efter hvor mange spm, de havde besvaret osv. Fx Crazy_Legs: niveau 3
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. juni 2002 - 14:37 #1
Hvad skulle rangen så gøre??
nogle funktioner?
eller en "status" som placering allerede er???
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. juni 2002 - 15:22 #2
..øhh hvorfor???

vil du have funktionen automatisk sat på når bruger besvarer et spørgsmål ex

svar
bruger X
Niveau 0

....er ikke helt sikker på at det er en god ide - ex en ny bruger svarer på et spørgsmål - og når opretter så ser svaret, vil der vel være en tendes til at man tænker "nja det svar er jeg ikke interesseret i - er garateret forkert" :D
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. juni 2002 - 21:18 #3
ja... i har sikkkert ret...