Avatar billede skwat Praktikant
24. juni 2002 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

come on - giv os en smagsprøve

Hej Admin
Kunne i ikke lige gives os en smagsprøve på pro udgaven. eks. alle får pro adgang i en uge el.
Det kunne være rart som gammel e bruger at vide om det er vær at betale for.
(Jeg ved godt det kun er 25 kroner, men af lige vel)
./skwat

p.s. det kunne jo være at der var flere der fik blod på tanden.
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. juni 2002 - 17:19 #1
Ærligt så er jeg ikke medlem for de ting jeg "får", men derimod for at støtte en side jeg bruger meget.

Men det er jo muligt at læse hvad der er af muligheder, og måske har du ret i at hvis folk indstiller E i en uge at så vil de mangle det bagefter, men ærligt: tror jeg ikke... selvom jeg var justeret her "på livet løs"
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. juni 2002 - 17:57 #2
primært er det også ideen med at støtte siden der gør udslaget for mig, dog mener jeg at boxindstillingerne faktisk er samtlige penge værd ! ;)
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2002 - 18:02 #3
Ditto jeg betalte også med det samme for netop at støtte det site som har hjulpet mig til den jeg er i dag,Men samtidig er det også alle pengene værd.
Avatar billede skwat Praktikant
25. juni 2002 - 13:29 #4
*SNØFT*