Avatar billede ghazaleh Nybegynder
24. juni 2002 - 16:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ændre brugernavn i eksperten pro

Det har før været debateret om man skulle have lov til at ændre brugernavn, men det er måske ikke så god en idé da folk der er black listet vil kunne ændre sit navn.
Men kunne man ikke lade eksperten pro brugere få den mulighed. Jeg sidder og overvejer om jeg skal blive pro bruger, men jeg har ikke rigtig lyst under mit nuværende navn, og jeg gider heller ikke starte forfra :-)

Jeg regner ikke med at man kan finde eksperten pro brugere på den sorte liste.
Avatar billede vieri Nybegynder
24. juni 2002 - 16:12 #1
Jeg overvejede også at skifte til eksperten pro, men har besluttet mig for ikke at gøre det, efter muligheden er kommet.
Halvdelen af funktioner der er på siden fungerer ikke korrekt. Når man trykker på forskellige knapper, melder browseren fejl osv.
Jeg gider ikke at betale penge for noget der ikke virker optimalt, det er sq lidt for uprofessionelt lavet...

Angående det med at skifte brugernavn, tror jeg det vil blive meget rodet, der er nogen der kender hinanden ved navn (brugernavn), hvis de lige pludselig begynder at skifte navn hver eller hver anden dag, bliver det nok rimelig uoverskueligt.
Avatar billede lee Nybegynder
24. juni 2002 - 16:12 #2
god idé
Avatar billede lee Nybegynder
24. juni 2002 - 16:15 #3
jeg tænkte nu også kun en gang da jeg skrev god id'e...
altså.. man skulle få lov at ændre navn en gang, når man gik fra alm bruger til Pro
Avatar billede ice Nybegynder
24. juni 2002 - 16:20 #4
Jeg er lige blevet exp pro-medlem, jeg må sige jeg ikke er imponeret over de funktioner der er, og håber på der kommer nogle flere. Det med navnet er en god ide, men ligesom lee siger, er det nok noget der kun skal ske en gang.

Ice
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2002 - 22:28 #5
Eksperten pro er lige så meget til folk, som gerne vil støtte Exp. Jeg er ikke selv pro medlem, men overvejer det for at støtte Exp.
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2002 - 22:28 #6
Og ikke for de muligheder jeg får med, det er kun en side gevinst !!!
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. juni 2002 - 08:09 #7
ja, det ville være fint hvis man bare fik lov at ændre navnet en begrænset antal gange, for jeg tror der er mange som mig, der bare skrev et eller andet da de meldte sig til for at stille et spørgsmål, og så siden hen synes at eksperten.dk egentlig var en god idé og blev ved med at bruge det, men nu er man træt af de brugernavn, som man skrev dengang
Avatar billede vieri Nybegynder
27. juni 2002 - 21:16 #8
Det kan da være ligemeget hvad ens brugernavn er?!
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
28. juni 2002 - 08:35 #9
Jeg får bare tit nogle irriterende bemærkninger til mit navn, og det er selvfølgelig fordi, at jeg har et dumt navn, derfor kunne jeg godt tænke mig at ændre det.
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. juni 2002 - 12:52 #10
-->respekten
Egentlig kan jeg godt se dit synspunkt, og alligevel ikke.
At man bliver generet af nogen grundet sit nick, er noget man gør i 1. klasse og ikke på et sted som Eksperten, medmindre man ikke vil blive taget seriøst. Disse mennesker kan du, med Pro medlemsskeb, udelukke fra din verden.

Du skal også huske på at den idenditet du har opbygget som "respekten" vil forsvinde med det nye navn du så vælger. Ingen vil kunne kénde dig, andet end de er klar over at det er dig, hvis du forstår?.

Selv blev jeg lidt i tvivl om mit eget nick, men fandt da ud af at det er ret nemt at huske, og nu bruger jeg det samme nick, hvor end på nettet jeg logger ind.

/mandator/
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. juli 2002 - 15:28 #11
Hvis det nu var muligt at skifte sit brugernavn. hvad skulle der så ske med alle de tidligere indlæg der blev skrevet med det gamle navn (og som andre kommentarer refererer til med det navn.
eg:    "rigtig som respeten siger ovenfor ..."
bliver til det rene gylle hvis der bludselig står 'rosenknop' som brugernavn ved det indlæg istedet for 'respekten'.

mvh JakobA
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. juli 2002 - 15:58 #12
ja, jeg må jo nok give mig, så må jeg jo bare ærge mig over mit dårlige valg - eller starte forfra.

Jeg har forresten lige igen oplevet at folk finder mig useriøs pga. navnet (og til dels min alder). Og der er ikke noget mere nedværdigende end når folk ikke engang gider at høre på en fordi man er 23 og kalder sig respekten, så jeg kunne godt finde på at oprette en ny bruger, men hvad så med mit eksperten pro medlemskab kan man få det overført, hvis man nedlægger en konto og giver navnet på den nye man opretter?