Avatar billede layer Nybegynder
22. juni 2002 - 23:04 Der er 1 løsning

Mapping til CS

Stige: I denen totorial på mapping.gNet.dk skrives der at man skal have texturen aaatrigger, men den har jeg ikke lige i min samling, hvor kan jeg få den?

Og så skriver de at man skal kopire stigen, mener de så at man skal paste den oveni den anden og så vælge aaatrigger som texture???

Lys: Jeg ved godt at man kan vælge hvos lyst mappet skal være inde i map-instillingerne, men jeg har sat den til 0, men hvis jeg tester mappet er der stadig fuld skrue (har safet). Jeg har nemlig lavet nogle fede lysefeckter, men de virker jo ikke (kan bare ikke ses) når der er for meget lys?

Sky: Jeg prøver at lave en sky, med en stor hollow box rundt om banen, men havd så? Hvis jeg går ind i map-instillingerne og skriver navnet på den sky jeg vil have (I dette tilfælde ''Xen9''), sker der intet når jeg tester. Jeg vil heller ikke bare sætte det ind som texture, da man kan se hjørnerne tydeligt!!!

Jeg ville bliver glad hvis nogen af jer havde overskud til en hjælpende hånd!
Avatar billede layer Nybegynder
27. juni 2002 - 18:47 #1
fsadasf