Avatar billede p65 Nybegynder
21. juni 2002 - 15:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reklame kategori på eksperten.dk

Kan man oprette en reklame kategori under Job/Opgaver? Eller have flere reklame kategorier?

Så kan dem der absolut skal reklamere, skriv der.

Jeg ved godt at reklamer ikke er tilladt på eksperten.dk, men lige som på usenet, er der nogen der ikke kan (eller vil) forstå det.

(Jeg har selv dummet mig engang)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. juni 2002 - 16:06 #1
Dem der ikke kan/vil forstå, bliver der slået ned på.

-hvad skulle reklamekategorien nytte - jeg tror ikke der er nogen overhovedet der gider kigge i den(desforuden ville spørgsmålene stadigt være synlige under "nyeste spørgsmål".
Avatar billede ice Nybegynder
23. juni 2002 - 15:22 #2
Jeg synes også det er en dårlig ide, det skulle nødig trække flere reklamefolk til. Der er ingen der gider kigge på reklamerne fra brugere. Hvis der er nogen der poster reklamer, skal de have en reprimande...

/ice
Avatar billede p65 Nybegynder
24. juni 2002 - 09:44 #3
Jeg er enig med jer Men dem der vil sælge noget, lad os kalde dem idioterne, har to valg hvis de vil føre sig frem på eksperten. De kan "dumme sig" og komme til at lave et "spørgsmål" som de får en advarsel for og så sletter. De har så opnået det de ville, nemlig at komme på listen over spørgsmål. Spørgsmålet bliver vel ikke slettet?

Den anden mulighed er annonce hos ad pepper. Det koster penge (€47 CPM). Hvad ville du vælge hvis du er idiot?
Avatar billede p65 Nybegynder
28. juni 2002 - 09:07 #4
Lukker