Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2002 - 13:14 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

signatur

Var det ikke en ide´ at man kunne sætte signatur på sine svar/kommentarer?

f.eks.

www.fotx.net/john_stigers

????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. juni 2002 - 13:15 #1
det er der jo mange der allerede gør..

www.fotx.net/metal_hansen ;)
Avatar billede agony Nybegynder
17. juni 2002 - 13:15 #2
gider ikke se på alle mulige folks grafiske signature
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2002 - 13:18 #3
Har været foreslået en del gange efterhånden og der er ret delte meninger om det. Jeg synes det er helt OK, men det skal bare begrænses til x antal tegn/linier ! De fleste folk laver det jo alligevel ;)

Snowball
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2002 - 13:18 #4
Det skal bare være en lille tekst :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juni 2002 - 13:18 #5
Den har jeg altid været imod, og er det stadig.

Det vil kun give en masse unødvendigt fyld, og deraf kommende manglende uoverskuelighed. Jeg har svært ved at se fornuftige argumenter for en sådan facilitet :)

NanoQ
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2002 - 13:19 #6
Nanoq: De fleste (inkl. dig selv kan jeg se ;)) gør det jo alligevel, og så længe man begrænser det som jeg lige skrev, så kan jeg ikke se det store problem i det !

Snowball
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. juni 2002 - 13:19 #7
dog er der også folk der helt misforstår det med at sætte signatur!
Ingen navne, men hvis folk skriver

"lytter med.
www.fotx.net/metal_hansen"

..ja så er der sq noget de har misforstået!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2002 - 13:23 #8
Har fået for og imod så jeg lukker og siger tak for input :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2002 - 13:28 #9
jeg har da brugt signatur længe, men kun når jeg får point og spørgsmålet lukkes.

Jeg gider ikke at skrive det hver gang i kommentarer eller svar medmindre det kan ordnes med en tastekombination ;o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. juni 2002 - 13:40 #10
Hvad med et kompromis ? Man kunne gemme sin signatur under ens Konto, og kun hvis man afkrydsede en checkbox, blev signaturen indsat ?
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2002 - 13:54 #11
Det skal vel bare laves li'som "Sagt om Eksperten" ! Altså hvis man har skrevet noget i feltet så bliver det vist, ellers ikke !

Snowball
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juni 2002 - 13:59 #12
Min store frygt er, at vi pludselig vil se en masse brugere der vælter sig i prangende ascii-arts mv.

Sådanne ting giver absolut ikke et seriøst indtryk.
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juni 2002 - 14:13 #13
Jeg giver Nanoq ret. Jeg har virkelig svært ved, at se det nødvendige i det.
Hvorfor ikke bruge Minisitet? Det er jo egentlig det den er der for. For mig virker det åndsvagt, at skrive det samme efter sin kommentar hver eneste gang - jeg kan da godt se på brugernavnet hvem det er.
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2002 - 14:14 #14
nanoq: Det er jo netop derfor jeg skriver at det skal begrænses til x antal tegn/linier. F.eks. 2 linier og/eller omkring 50-70 tegn !

Snowball
Avatar billede zob Nybegynder
17. juni 2002 - 17:54 #15
Når i begynder at snakke om det... :o)

-Pav!uZ [cs^spiller]