Avatar billede well_r Nybegynder
15. juni 2002 - 18:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kildekoder?

Jeg ved sq ikke rigtigt - sikkert mange der har sagt det før.. meeen jeg synes ikke rigtigt at der er blevet gjort noget ved det.. :/

Jeg vil bare høre om det er muligt at få lavet en kildekode-afd. under eksperten.dk > Jeg tror egentligt godt at folk kan få en masse ud af det.
Altså.. jeg mener.. der er da INGEN grund til at 4-5 personer på ÉN dag opretter et spørgsmål hver hvor de søger efter et loginscript. Ved at lave en kildekode-ting kan disse folk jo bare finde det der?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. juni 2002 - 19:09 #1
Du kan da bare begynde at tilføje løs her: http://script.dyndns.dk :)
Avatar billede well_r Nybegynder
15. juni 2002 - 19:23 #2
jeg mener til eks. nye brugere :)
der er ingen grund til at nye brugere skal bruge deres point på at finde noget så simpelt.. :/
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. juni 2002 - 19:30 #3
Det har været oppe før her på eksperten, men de har vidst ik nogen planer om en sådan feature!
Men så kunne de evt. opfordre deres bruger til at smide de scripts som er blevet til her op på en hjemmeside, som fx script.dyndns.dk eller script.dk
Avatar billede well_r Nybegynder
15. juni 2002 - 21:42 #4
det var da en mulighed..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. juni 2002 - 22:25 #5
Ja, du kan jo bare begynde at uploade til min side! :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juni 2002 - 23:21 #6
Forklar lige i detaljer, hvordan du mener en sådan facilitet skulle fungere. :)

NanoQ/coadmin
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. juni 2002 - 00:02 #7
Nanoq >> Den skulle vel stort set virke ligesom script.dyndns.dk
Sorteret efter sprog, en upload func., link til spm der har frembragt koden, en admin der tjekker kodens viliditet, etc etc.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. juni 2002 - 00:12 #8
lyder som en god ide... jeg er ved at samle en lille liste... denne ryger på... fremlægger den for Admin, så snart epro er i luften :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. juni 2002 - 00:14 #9
Om ik andet så kunne E jo linke til en side af den type...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. juni 2002 - 00:18 #10
Jeg skal tage forslaget med... :)

Jeg tror næste jeg tør love, der kommer til at ske ting og sager i den kommende tid ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. juni 2002 - 00:36 #11
Det lyder da godt, så længe det er positive ting og sager! :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. juni 2002 - 00:41 #12
;)
Avatar billede well_r Nybegynder
16. september 2002 - 23:00 #13
lukker!