Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. juni 2002 - 10:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Favorits/Fortrukne mulighed

Hvad med en feature hvor man kan gemme spm, lige som med IE, så hvis man finder noget godt.. så kan man lægge den i sin favorits/Foretrukne så man hurtigt kan finde det frem igen!

Jeg gemme de spm. som jeg synes er gode på min mail konto og det er begyndt at være mange..

derfor savner jeg den fortrukne mulighed i eksperten..
ja ja jeg kan bare bruge IE's men da jeg logger på eksperten fra mange forskellige PC'er og formatere ofte er dette ikke den optimale løsning!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juni 2002 - 11:03 #1
Et rigtig interessant forslag :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. juni 2002 - 11:16 #2
det hænder der kommet et spm. omkring noget man mener kan kan få brugfor eller bare interessant, som man gerne vil gemme til nårman skal bruge det!

man kunne søge.. men det er jo temmeligt besværligt, hvis man kun kender subject og der er 1500 med det subject... ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. juni 2002 - 11:28 #3
Se nu bliver jeg rigtigt stolt for jeg har selv foreslået admin denne idé face to face og jeg ved at den er med i E pro.

/Nikolaj
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. juni 2002 - 11:29 #4
nokolajdu => oki.. men hvornår kommer Eksperten Pro så??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. juni 2002 - 11:34 #5
se der må jeg også komme til kort. Det skulle efter sigende være rigtigt rigtigt snart...
Avatar billede resten Nybegynder
14. juni 2002 - 11:41 #6
Og det glæder vi os meget til :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. juni 2002 - 13:34 #7
nikolajdu => nååå hvor er den henne så? ;o)

//Pro bruger
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juli 2002 - 16:10 #8
hehe - En ting er at foreslå og tale om det - Eller kan jeg ikke trylle :))