Avatar billede schaefner Juniormester
13. juni 2002 - 17:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Accepteret spørgsmål

Der har flere gange været forslag til hvordan man får lukket de spørgsmål der står åbne efter lang tid. Kunne man ikke, efter x antal dage stoppe med at give de 5 point om dagen til brugeren, indtil han har lukket sit spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 17:48 #1
Det var da en god ide :)
Avatar billede cazzznh Nybegynder
13. juni 2002 - 17:50 #2
Ja den lyder slet ikke dum ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
13. juni 2002 - 17:51 #3
De fleste af dem der ikke acceptere et svar til deres spørgsmål, er folk der ikke har andet end 5 point tilbage (og ikke hjælper andre), så det vil nok gørs et indhug i deres videre brug af eksperten.
Avatar billede schaefner Juniormester
13. juni 2002 - 17:52 #4
gørs : gøre
Avatar billede mr-bob Nybegynder
13. juni 2002 - 17:53 #5
ja og så må de jo bare vent med at lave et spm hvis de ikke har nogle point!
Dejlig idé!!!!!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 17:58 #6
.. tror I egentlig ikke også at der er den del af de åbne spørgsmål, der tilhører "tidligere brugere" ??
Avatar billede schaefner Juniormester
13. juni 2002 - 17:59 #7
Jo, men mange af dem er bare spørgsmål som ikke er blevet accepteret
Avatar billede schaefner Juniormester
13. juni 2002 - 17:59 #8
...Altså ikke af tidligere brugere
Avatar billede becko Nybegynder
13. juni 2002 - 18:00 #9
schaefner >> Godt tænkt 8)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 18:10 #10
mja det er rigtig nok - der er den del der placerer sp og så ikke reagerer overhovedet på div forslag - IRRITEREDE når man bruger tid på at finde en løsning :(
Avatar billede schaefner Juniormester
13. juni 2002 - 18:12 #11
nemlig ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 22:07 #12
Problemet vil blive løst ved at sætte loft på max antal ånbe spørgsmål.

NanoQ
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 23:26 #13
God ide - så skal der godt nok ryddes seriøst op :D
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. juni 2002 - 00:14 #14
Problemet bilver faktisk ikke bare løst ved et loft på åbne spørgsmål, men så sandeligt også fuldstændigt som spørgsmålet her næsten foreskriver.

I fremtiden bliver det således at du kan tjene op til XXX daglige point og derefter stoppes de. Det bliver formodenligt 300. formodenligt kommer der også begrænsning på "antal point ude".

/Nikolaj
Avatar billede cazzznh Nybegynder
14. juni 2002 - 12:34 #15
Hvorfor sætte max. på hvad man kan tjene ????
Avatar billede becko Nybegynder
14. juni 2002 - 12:44 #16
Loft på point ude, rigtig god ide.
Loft på daglige point, hvorfor dog hindre folks lyst til at hjælpe.
Hvad med at autolukke, for svarede spm. der ikke er accepterede, f.eks. efter en uge og fordele point lige blandt dem der har svaret, jeg kan godt se at det er urimelig pointfordeling, men det er vel bedre end en masse åbne spm. det kunne også animere folk til selv at lukke spm. da et spm. så altid vil koste point.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
14. juni 2002 - 12:48 #17
Ja det er godt nok kedeligyt at man bruger tid på at hjælpe folk og så de ikke kan komme feedback på hvordan det går. enten er det fordi at de har fået løst deres problem men ikke gider kreditere de point som de sætter ud:-(
Avatar billede pilfinger Nybegynder
14. juni 2002 - 12:48 #18
ups -Y i kedeligt .-)