Avatar billede jepa Nybegynder
10. juni 2002 - 23:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

driver til pinnacle

Hej der
Tænkte om det var muligt at opdatere driveren til mit pinnacle studio dv kort bruger kun adobe primere 6,0
og hvor kan jeg finde den ?
vh jepa.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 23:16 #1
Da du ikke skriver OS, er det jo ikke helt nemt...

Men du må kunne finde dem her: http://www.drivershq.com/newlist/video/indexvideop.html
Avatar billede Noone Nybegynder
11. juni 2002 - 00:45 #2
www.pinnaclesys.com under support
Avatar billede outsider Nybegynder
11. juni 2002 - 07:56 #3
Det er også en god idé at opdatere Premiere. www.adobe.com
Avatar billede jepa Nybegynder
11. juni 2002 - 20:00 #4
Køre w98 se
på pinnacle siden kan jeg ikke finde en driver kun til kortet
skal bruge en driver til fx.denne computer enhedshåndtering 1394 texas eller noget og opdatere driver...øhhhh..
vh jepa.
Avatar billede henninga Novice
12. juni 2002 - 00:43 #5
1394 driver finder du hos Microsoft.
Det skal være W98 SE - hvis du bruger W98 (First Edition) kan den ikke køre med FireWire.
Så check  http://windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede outsider Nybegynder
16. juni 2002 - 20:07 #6
Du kan ikke opdatere dit StudioDV til Premiere, da StudioDV ik er beregnet til Premeire!
Du kan opdatere dinne StudioDV drivere, og du kan opdatere en original separat udgave af Premiere 6 til 6.2.