Avatar billede guttler Nybegynder
10. juni 2002 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lightscape og winxp

Jeg har Lightscape på min maskine og har haft det oppe at køre i ca. 3 måneder. Men nu virker det lige pludselig ikke. Den siger "kan ikke åbne et tomt dokument" når jeg prøver at starte programmet op. Jeg har en anelse om at det er opstået efter at jeg satte adgangskode på min profil, men er ikke sikker. Har prøvet at afinstalere flere gange og også slette filerne i regedit, men uden held. Er der nogen der har en løsning på det?

Vh

Christian
Avatar billede dr.truti Nybegynder
10. juni 2002 - 10:48 #1
Tjek lige om filerne i Lightscape meppen er "Read-Only"... Det er et typisk problem når der sker den slags ting..

Truti
Avatar billede guttler Nybegynder
10. juni 2002 - 11:05 #2
der er ikke nogen af dem der er read-only.
Avatar billede guttler Nybegynder
10. juni 2002 - 11:20 #3
andre forslag ?