Avatar billede djalfe Novice
05. juni 2002 - 14:36 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

3Ds max4 .: problemer med at få mit grafikkort til at køre :.

Hej derude!!
Jeg skal lige høre, hvordan jeg får mit grafikkort til at arbejde bedst med 3ds max4.
Jeg har hørt at det skulle være bedst, med det der hedder Heidi(custom driver), men jeg kan ikke vælge noget der.

Kan i fortælle mig hvad der skal installeres eller gøres, for at den kan finde mit grafikkort?

Grafikkort:
Elsa gladiac NVIDIA GForce3 Ti 500

Avatar billede zerohero Nybegynder
05. juni 2002 - 19:37 #1
Brug OpenGL!!! Heidi er software rendering og er langsommere end OpenGL og DirectX, da de begge er hardware rendere!!!!

Jeg vil anbefale OpenGL

ZeroHero
Avatar billede the_fool Nybegynder
08. juni 2002 - 13:05 #2
Du kan også besøge 3dmaxer.dk, jeg mener at de har en tutorial om opsætning af grafikkort

hey
Avatar billede snotklat Nybegynder
09. juni 2002 - 11:56 #3
Om du vælger heidi, openGL eller direct3d har ingen indvirkning på når du renderer til output. Kun hvordan scenen repræsenteres i viewporten. Og der er OpenGL som sagt et godt valg....
Avatar billede djalfe Novice
10. juni 2002 - 21:48 #4
Jeg siger mange tak!!