Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2002 - 21:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Anti-Opret-2x-funktion

Hej...

Nu er der så mange programmører her! Så skulle det undre mig om det ikke var muligt at lave en anti-dobbelt-oprettelsesfunktion!

For flere grunde:

1. HYPER-aktive CoAdmins, der føler det er deres pligt at slå HÅRDT og KONTANT fast med CAPS at det er FORBUDT at oprette spørgsmål 2 gange!!

2. Det ville undgå en del forvirring især, hvis man selv ikke lige har opdaget det.

3. Så skal man ikke sidde at forklare at man er kommet til at oprette spørgsmålet 2x, og sige pænt undskyld til hissige coadmins..

btw, er det bare mig eller skal CoAdmins skrive i CAPS hver gang der er en bruger der laver noget forkert... omgangstonen er har altid været rå, men hyggelig... men nu har jeg lyst til at lave et nyt eksperten-lignende system, for udvalgte personer...
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
01. juni 2002 - 21:44 #1
er allerede lavet...
xperten.dk  :P
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2002 - 21:46 #2
ok :D ... jeg tænkte bare på det da jeg læste et af mine gamle 2x opr spørgsmål, hvor man blev "overfaldet"
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2002 - 21:47 #3
jdr_lundgren> nej, den funktion har eksperten ikke implementeret, endnu :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2002 - 21:49 #4
så hvorfor linker du til eksperten.dk?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2002 - 21:52 #5
jeg tror det var til min sidste kommentar:
"men nu har jeg lyst til at lave et nyt eksperten-lignende system, for udvalgte personer... "
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2002 - 23:17 #6
guess not
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
04. juni 2002 - 19:47 #7
Jo det var! Var bare bange for at hvis jeg relaterede til til xperten ville jeg måske blive bannet :P
Men jeg mener alligevel at eksperten er et godt sted at søge hjælp hvis man har et problem med computere! :D