Avatar billede -xyz- Nybegynder
30. maj 2002 - 17:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3ds max 4 Frustration

Som spørgsmålet antyder er jeg lettere frustreret over at jeg ikke kan finde Material Properties RollOut jeg skal bruge en trin for trin gennemgang da jeg åbentbart ikke fatter andet...
Avatar billede -xyz- Nybegynder
30. maj 2002 - 17:56 #1
ps. det er til at generere map coordinates når renderer mit object skriver den missing map coordinates
Avatar billede zerohero Nybegynder
30. maj 2002 - 18:31 #2
tryk på genvejs-tasten [M] eller gå op i hovedmenuen Tools>Material Editor...
Her kan du redigere alle dine materials. For at forhindre "missing map coordinates" bør du sætte en UVW-map på dit objekt eller mesh. Når du har gjort det kan du vælgehvlken form for mapping du vil bruge. Leg lidt med det og du vil se mirakler :-)) Mar du flere UVW-Maps kan du i Material Editoren bestemme, hvilken map du vil benytte...

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
30. maj 2002 - 18:34 #3
PS: Du kan sætte en UVW-Map på dit objekt (mesh) ved hjælp af Modify panelen... (ved at trykke på knappen "UVW Map" *S*)
Avatar billede -xyz- Nybegynder
30. maj 2002 - 18:35 #4
Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak