Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 12:48 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Hentning af video filer fra Arla

http://www.arla.dk/mini findes de forskellige reklamer fra Arla's mini reklamer. Jeg vil gerne have de video sekvenser ned på min computer, så jeg ikke behøver at se dem over nettet.
Jeg kan bare ikke finde ud af, hvordan jeg kan gøre det.

Hvis nogen kan hente dem ned, og kontakte mig, eller give en fuldstændig beskrivelse af en metode der virker. så er pointene deres. Og jeg vil selvfølgelig blive meget glad.
mvh Strit
Avatar billede Beach Mester
30. maj 2002 - 12:51 #1
Er det flash siderne du gerne vil have?

//Beach
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 12:52 #2
Tror du ikke nærmere du skulle ringe til Arla og få clearet rettighederne
først, så du ikke får problemer med ophavsrettigheder.

Den slags spørgsmål hører ikke til på Eksperten.

/Nikolaj/Co-admin
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 12:53 #3
nej, selve reklamerne. de er et punkt der hedder reklamer.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 12:53 #4
nikokajdu - Han må da gerne have dem på din HD ?
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 12:54 #5
Hvis det er lovligt kan jeg lige smide linkene her ud ellers vil jeg ik
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 12:54 #6
uhh, jeg skal love for der er kommet Co-admins til.
Men nu kan jeg jo altså ikke slette mit spørgsmål igen, såå.
Ellers så lad os sige, at det er en anden side, hvor filmene bliver afspillet på samme måde som hos Arla. for mig er det ligegyldigt.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 12:55 #7
Så kan du højreklikke på linket og sige Gem Destination Som
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 12:55 #8
Er det eller er det ik lovligt
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 12:55 #9
altså når jeg buffer dem, så bliver de vel også gemt på harddisken, eller hvad?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 12:56 #10
Ved jeg ikke.. Hvis de gør, så ligger de i din mappe der hedder "Temporary Internet Files"
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 12:57 #11
når jeg har forsøgt at lave link til dem, og bruge den med gem som, så får jeg altid bare nogle genvejs filer til filmene. I disse genvejs filer ligger der nogle referencer, som har jeg så også prøvet at lave som link, men igen fik jeg bare en genvejs fil.
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 12:58 #12
Hvis det er lovligt så skal jeg med gælde poste lidt links her
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 12:58 #13
Måske kan du bruge Realplayer..
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 12:59 #14
nuki - Jeg tror ikke det er lovligt med Arla's
Avatar billede Beach Mester
30. maj 2002 - 13:06 #15
Er der tvivl om lovligheden så smutter jeg:-)
Du kan jo altid ringe til arla´s keklameafd. og høre om du må downloade det.

//Beach
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 13:23 #16
Hmmmm tror i det er ulovligt?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 13:24 #17
Måske
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 13:24 #18
jeg tror Arla er ligeglad. Hvis jeg nu havde optaget reklamerne på min video, så var det jo ganske lovligt.
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 13:28 #19
Ringer lige ind til dem og spørger
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 13:31 #20
Strit send en mail til hende her og spørger hende har lige snakket med hende man skulle bare lige sende en amil til hende og skrive hvad man ville bruge dem til!

katrine.nymark@arlafoods.com
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 13:53 #21
takker nuki. Hvis du vil have de 100 point, så skriv lige et svar.
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 14:12 #22
Okay her er et men vent med at godkende det til du har fået svar.

-Nuki
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 14:15 #23
Forresten Nikokajdu, hvis du stadig læser denne post. Hvordan kan du sige at et spørgsmål ikke hører til på Eksperten? Du må meget undskylde, men jeg vidste ikke at der var klare retningslinjer for, hvad der hører til her.
Avatar billede nuki Nybegynder
30. maj 2002 - 14:16 #24
Strit han mener bare at hvis det er ulovligt må man ikke snakke om det her på eksperten.dk !
Avatar billede strit Nybegynder
30. maj 2002 - 14:18 #25
ahh, ok. Hmm, nej jeg kan egentlig godt forstå at de ikke vil være en side, hvor folk kan lære en masse ulovlige ting. Jeg undskylder
Avatar billede strit Nybegynder
31. maj 2002 - 15:39 #26
Jeg takker nuki for hjælpen, de vil gerne sende dem til mig.
Avatar billede nuki Nybegynder
31. maj 2002 - 15:46 #27
Okay det var så lidt