Avatar billede htx98i17 Professor
29. maj 2002 - 11:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny Kategori -> Backup

Kunne det være en ide med en kategori der hedder "Backup" ? Jeg ved ikke om den skulle være under hardware eller programmer... da jeg ik ved så meget om backup.
Avatar billede Jman Praktikant
29. maj 2002 - 11:13 #1
det er svært at backuppe hardware
Avatar billede initializing Nybegynder
29. maj 2002 - 11:16 #2
Htx: Det ville jo nok være ldit svært at få den kategori placeret i en anden gruppe.

Backup kan jo være mange ting.
F.eks. tage backup af en CD? Tage backup af ens harddisk?

En af de steder jeg selv synes den ville passe bedst var nok i styresystemer.
Da det somregel ikke altid er den samme måde man gør det på. Og dog.

-Martin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. maj 2002 - 15:49 #3
I den nye kategoristruktur er der en overkategori under "programmer" der hedder backup. Under denne er der subkategorier til bla. Backup Exec, Arcserve, winbackup og andre.

Kategoristrukturen skulle blive implementeret ifmb. lanceringen af Eksperten Pro. Dette skulle ske inden for en overskulig fremtid (mere nøjagtig tid kan ikke gives).

NanoQ
Avatar billede htx98i17 Professor
29. maj 2002 - 15:52 #4
okai det lyder godt