Avatar billede stof Nybegynder
27. maj 2002 - 23:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sjove ting til Webcam...

Kender du nogle sjove programmer/spil til webcam. Jeg har selv et spil hvor man kan slå folk ned hvis man f.eks. bevæger hovedet. Sjovt..:-)

Avatar billede stof Nybegynder
28. maj 2002 - 15:27 #1
Der er vist ingen der kan svare på dette spørgsmål...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 15:30 #2
stof.. kan du ikke give lidt info om det spil du selv har.. det lyder rimelig skægt..
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. maj 2002 - 17:41 #3
philips webcam har en lille "serie" bla. med den du nævner, men om jeg har smidt cden ud???
Avatar billede outsider Nybegynder
06. juni 2002 - 07:59 #4
Hvad er det for et spil??? det vil jeg også have!!!
Visual Mouse er et program hvor man kan styre cursoren med hovedet!!!
Prøv at gå på Google og skriv Visual Mouse.
Avatar billede outsider Nybegynder
06. juni 2002 - 17:24 #5
Nå! fandt lige en gratis pakke med 5 forskellige webcam spil!
Download den på:

http://www.realityfusion.com/corp/products/varietypack/

Men husk at opgive din rigtige email, da download linket sendes der til!
Avatar billede stof Nybegynder
06. juni 2002 - 22:32 #6
undskyld jeg har været lidt "fraværende" - tak for svaret Outsider...