Avatar billede kunze Nybegynder
26. maj 2002 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Statestik.

Hej.

Man burde kunne se hvor mange kommentarer og hvor mange svar man alt i alt har skrevet. Evt. også hvor mange ord der er i kommentarer/svar.

Mvh
Kunze
Avatar billede bundgaard Nybegynder
26. maj 2002 - 15:42 #1
hva ville du bruge det til?
Avatar billede soreno Praktikant
26. maj 2002 - 15:47 #2
problemet er blot at der kunne gå sport i at have højeste antal i de forskellige kategorier du foreslår, det (tror jeg) vil resultere i mere støj i spørgsmålene og mindre fokus på problemløsning.
Avatar billede kunze Nybegynder
26. maj 2002 - 16:24 #3
bundgaard > Altid spændende at se hvor meget tid man har brugt her på E. :)

soreno > Har du nok ret i. Men man kunne jo lave det sådan at kun brugeren selv kan se det.

Mvh
Kunze
http://fotx.net/kunze