Avatar billede poull Nybegynder
25. maj 2002 - 14:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

SMS i eksperten pro

Jeg tænkte på en tilføjelse til den måske snart kommende eksperten pro, at man som pro bruger kunne vælge at man ville have tilsendt en SMS i specielle spørgsmål som man vælger.

Ved godt at det er kommet til at koste et lilel beløb, men det skal brugeren selvfølgelig betale.

Man skal blot modtage en SMS for at der er sket en ændring og ikke hver gang der er kommentare ligesom med mail.
Avatar billede 2go Nybegynder
25. maj 2002 - 14:12 #1
Har ikke forstået det med exp pro inu..handler det om at sitet skal til at være et penge grisk sted?
Min mening om den slags service som starter gratis ! skal for blive gratis !
Synes dating.dk smadert ders rygte osv da de begyndte at tage penge for alt...og jubii.dk ?
Skal exp.dk ende sådan i framtiden ?

/2GO!
Avatar billede darkside Nybegynder
25. maj 2002 - 14:13 #2
Tror jeg ikke der er chance for at der kommer, det vil jo koste en hel jetjager for Ekspeteren og skulle stille en SMS Gateway op.
Avatar billede darkside Nybegynder
25. maj 2002 - 14:14 #3
2go, E.dk bliver ved med at være gratis, der kommer bare en Pro udgave hvor dem der vælger at betale får nogen flere muligheder.. :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. maj 2002 - 14:16 #4
2go>> m.fl. der kører en debat i http://exp.dk/spm/215722
om dette emne hvor admin også deltager.

men kort fortalt vil svjv stadigt være muligt at bruge e nøjagtigt som nu - dem der ønsker nogle ekstra funktioner, og ønsker at støtte E. kan så betale for dette.
Avatar billede poull Nybegynder
25. maj 2002 - 14:17 #5
2go > Du kan vel godt se at hvis det koster penge at sende SMS'er, er det også rimeligt at man betaler for en sådan ekstra service

darkside > Uden at have det undersøgt, kan man så ikke leje/købe sig ind ved andre og derved fx kunne tilbyde en pris på fx 50 øre ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. maj 2002 - 14:17 #6
Historien er ikke meget længere end at det koster ca 6.500 om månenden at holde serveren kørende og da folk ikke klikker nok på bannerne, så kommer der altså ingen penge i kassen.

Som Darkside er inde på, so koster en sådan gateway kassen og penge er ikke ligefrem det som E svømmer i.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. maj 2002 - 14:19 #7
poull - tror stadigt det bliver for dyrt i forhold til indtægten :))
Avatar billede poull Nybegynder
25. maj 2002 - 14:19 #8
jeg ønsker selvfølglig heller ikke at eksperten skal inverstere stort i det, men hvis det kunne lade sig gøre til en rimelig pris, er ideen så ikke ok?
Avatar billede poull Nybegynder
25. maj 2002 - 14:20 #9
Jeg mener ikke at de folk som ikek benytter sig af denen service ikke skal betale, men hvis man så kunne købe sig ind ved andre for en stk pris, således at demder ønskede servicen, bare betalte den stk pris.
Avatar billede a1a1 Novice
25. maj 2002 - 15:36 #10
6.500...???

jeg troede nu ellers at det blev hosted gratis af webpartner og at hp havde stillet en maskine til rådighed...:)

http://www.eksperten.dk/hostedby.phtml
http://www.eksperten.dk/poweredby.phtml

(ikke fordi at jeg mener at jakob ikke har fortjent at tjene lidt på det...)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. maj 2002 - 15:58 #11
Jeg fortæller bare videre hvad Jacob gentagne gange har udtalt.
Avatar billede poull Nybegynder
26. maj 2002 - 10:55 #12
Men hvad siger i til ideen hvis den var mulig at realisere rent økonomsik
Avatar billede poull Nybegynder
28. juli 2002 - 22:13 #13
lukker