Avatar billede essalj Nybegynder
24. maj 2002 - 19:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

engelske opdateringer i dansk win XP (ang. luk-ned problemer)

Hejsa, jeg fandt endelig løsningen på at mi (1,2 Athlon -  512Mb er flere minutter om at lukke ned....hvis den  gør det overhovedet).

quote fra :
http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/RTF/en/4945.htm

Restarting Windows XP

This update resolves a shutdown issue and is discussed in Microsoft Knowledge Base (KB) Article 307274. In Windows XP, if you click Restart in the Shut Down dialog box, Windows XP can stop responding. You might encounter this problem if you shut down and restart many times in succession.  Download now to fix this shutdown issue.

---------------------------

Jeg downloadede og ville installere Q307274_x86, men fik at vide at det kunne jeg ikke da det ikke var det rigtige sprog.  Problemet er blot at den ikke findes på dansk.. Kan det lade sig gøre at installere den engelske update, og i givet fald hvordan?
Avatar billede scb Praktikant
24. maj 2002 - 19:41 #1
Du kan ikke opdatere med en opdatering der ikke er samme sprog, der er ikke noget at gøre, sådan har det altid været med W95/98/ME/W2000 osv
-SCB
Avatar billede resten Nybegynder
24. maj 2002 - 20:33 #2
Prøv at kigge her.
http://webkurs.dk/lukxpned.asp
Avatar billede essalj Nybegynder
25. maj 2002 - 09:17 #3
Så virker det -  tak for hjælpen  resten  :o)
Avatar billede essalj Nybegynder
25. maj 2002 - 09:18 #4
fik du point  -  resten?
Avatar billede resten Nybegynder
25. maj 2002 - 10:58 #5
Nej men du kan give mig dem nu :-)
Avatar billede resten Nybegynder
25. maj 2002 - 10:58 #6
Laver lige et svar :-)