Avatar billede elpizza Nybegynder
22. maj 2002 - 10:25 Der er 9 kommentarer

IIS 0x80004005

Har en IIS server... mange af siderne kører ganske fint, også med Access database, men en kører ikke, den skriver.
Fejltype:
Provider (0x80004005)
Uspecificeret fejl
Har prøvet det før, og har fixet det ved at gå ind i sikkerhed, og giver fuld adgang til database filen.. og til den mappe det ligger i.. Men det virker ikke på denne side..

http://80.196.160.136/WEB_PS-nord/Site/index.asp
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. maj 2002 - 10:26 #1
Hvad står der i linie 6 på index.asp ??

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. maj 2002 - 10:28 #3
Hovsa nu virker den sku

MC *GG*
Avatar billede elpizza Nybegynder
22. maj 2002 - 10:30 #4
Hvordan dælen kom du ind på den ???
I linie 6, er der database connectionen.. Men den virker fint, siden har kørt i langtid.. bare på en anden server.
Avatar billede elpizza Nybegynder
22. maj 2002 - 10:30 #5
Ej hvor Spooky, nu virker den også her.. underligt..
Avatar billede resten Nybegynder
22. maj 2002 - 10:30 #6
Jeg kommer også ind :-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. maj 2002 - 10:31 #7
jeg kan sagtens se siden nu

Velkommen til PS-Nordjyllands nye hjemmeside. Vi forventer at opdatere siden dagligt således ansatte med tilknytning til PS-Nordjylland kan få hurtige og præcise informationer om kurser, konferencer, udnævnelser og nyheder som vil være intressante for alle i PS-Nordjylland´s regi.
I er velkommen til at sende indlæg til psn@prons.dk som vi således opdater på hjemmesiden løbende.

Med venlig hilsen

Christian Olsen
Værkstedsleder
Produktionsskolen Nibe/ Støvring
Avatar billede elpizza Nybegynder
22. maj 2002 - 10:31 #8
Godt nok så.. Fatter bare ikke noget af det.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. maj 2002 - 10:32 #9
IT skal ikke fattes, bare accepteres *GGG*

MC