Avatar billede in2designs Nybegynder
21. maj 2002 - 19:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC Skærm

hvad skal man bruge hvis man skal have sin pc skærm over til en MAC G3 ???
hjælp mig !!

Jeg har en 19 tommer skærm og en 21 tommer!
jeg skal have en af de her skærme "sat" til min G3 hcad skal jeg bruge?

er der nogle der har et  "URL" eller en "adr" her i  kbh ?

PLZ help me!  den er hel nu og jeg gider ikke at kigge på en 15 tommer skærm mere!

.......

ps. Kan man sætte et anden grifkkort i en mac g3 ??
....

Jeg ved der er CDROM OG DVD MEN ER DER OGSÅ BRÆDNER I ??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. maj 2002 - 19:32 #1
Er stikket ikke det samme?

På en G3 er man da begyndt at bruge standart komponenter og skærmen skulle kunne sættes direkte til.

En G3 har så vidt jeg ved PCI bus, men du skal sikre dig at kortet er mac compatibelt/har drivere med.

Lidt svært at sige om der er brænder når du ikke kommer med flere oplysninger.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
21. maj 2002 - 20:50 #2
Sæt stikket i fra endten din 19 eller 21 tommer - så kører det . . .
(samme stik - JA)

Alle Mac-kompatible PCI grafikkort kan sidde i din G3ér . . .

Nej ingen CD-R (hvert fald ikke medfødt) Max. DVD.

Du kan checke det med brænder, ved at downloade iBurn eller iTunes her:

http://www.info.apple.com/support/downloads.html
(eller begge programmer som er freeware fra Apple til at brænde CDére med)

Du kan iøvrigt læse mere om netop din Mac G3 her:
http://www.info.apple.com/support/applespec.html

hilsen  http://www.aeblenet.dk
Avatar billede in2designs Nybegynder
21. maj 2002 - 23:13 #3
hehe shit det her har jeg jo helt glemt!
jeg har en IMAC - G3 sorry..

tak for jeres info.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
21. maj 2002 - 23:20 #4
synes du så ikke du burde lukke spørgsmålet ?

En iMac ville det ikke kunne anbefales at montere en ekstern monitor på alligevel.

Og du har vel fundet ud af om dit DVD drev er et Combo (DVD + CD-R + CD-RW).
Avatar billede aeblenet Nybegynder
22. maj 2002 - 19:28 #5
takker for point