Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
21. maj 2002 - 14:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Oracle dlls

Hey.
I hvilken del af oracle installationen findes filerne
såsom ora803.dll, ora805.dll, nlsrtl33.dll, core40.dll.
det er en oracle 8.1.7 jeg har liggende...?
Avatar billede hansk Nybegynder
21. maj 2002 - 14:52 #1
Hvad mener du med hvilken del?
I min installation er de alle installeret under ..\BIN\
Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
21. maj 2002 - 14:55 #2
Hvilke version af Oracle kører du og hvilke type af installation er installeret?

Hvis jeg nu vælger en Custom installation hvilke en af pakkerne skal skal jeg så klikke til for at få de dlls installeret?
Avatar billede hansk Nybegynder
21. maj 2002 - 15:07 #3
Jeg kører en klient installation, version 8.0.5. Inkluderet deri er SQLNET, SQLPLUS og ODBC, som er dem man skal bruge for at kunne linke op mod en server med oracle.
Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
21. maj 2002 - 15:25 #4
Hmm... så er spørgsmålet så bare, ligger de filer i version 8.1.7?...
Avatar billede prs Nybegynder
24. maj 2002 - 10:10 #5
i vores installation har vi hentet ora803.dll ora805.dll nlsrtl33.dll. core40.dll. filerne over i et temp bib fra oracle cd'en, når vi så insallerer en oracle klient på en maskine kopierer vi filerne over i system32 biblioteket for at få vores oracle til at køre.
Avatar billede prs Nybegynder
24. maj 2002 - 10:13 #6
filerne ligger på cd'en i win32\v8\rsf80 biblioteket
Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
24. maj 2002 - 10:29 #7
Jeg har fundet en løsning, har brugt en gammel Oracle 7 klient og brugt dll´erne fra den... Men i skal da ha tak for hjælpen alligevel.
Avatar billede prs Nybegynder
28. maj 2002 - 09:11 #8
flot detalje med at give sig selv point.
Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
28. maj 2002 - 09:18 #9
Det bliver jeg da nød til når der ikke rigtig er nogle der har givet mig det rigtige svar... Jeg fandt jo selv løsningen...