Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 14:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

flere forslag

Jeg tror det kan blive godt det her, men der skal bare justeres lidt..

Jeg syntes stadigvæk skrifttypen er for lille. Er det kun mig, eller hvad siger i andre?

Hvorfor er der ingen rollover på nogen som helst link? Et eller andet, farvskift, understregning...

Man er kun automatisk logget ind når man går til et konkret spørgsmål. Hvorfor er man ikke logget ind i f.eks: \"nyeste spørgsmål\".

Det skal være mulig at se, hvor man ligger i alle kategorier, også overall, selvom man ikke ligge TopTi...

Stadigvæk for lille form, den her jeg sidder og skriver mit spørgsmål i!

Avatar billede goulduck Nybegynder
22. juli 2000 - 16:02 #1
Jeg synes også at skriften er lille!
Avatar billede fcs Novice
22. juli 2000 - 16:11 #2
Jeg er enig i det stigc har skrevet, pånær det med skriften. Den synes jeg egentlig er OK.
Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 16:19 #3
Flere foslag:

Hvad med at lave en liste over dem der er online (hvis personen har givet tilladelsese(!)) Ligesom de gør hos netcoders....
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 16:20 #4
Autologind virker alle steder også når man går ind under katagorier fra forsiden og vælger et spørgsmål der eller ønsker at oprette et spørgsmål.

Skriften er Ok i størrelse, man kan blot vælge en opløsning, som passer til Siten og ikke alle disse utroelig høje opløsninger, som slet ikke bliver anvendt på nettet endnu.
Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 16:20 #5
ROS:

\"Nyeste indlæg\" ude i højre side er en rigtig god idé!
Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 16:23 #6
Jeg kører 800*600
Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 16:25 #7
Virker nyeste indlæg? Den her burde ligge øverst når jeg har skrevet dette, men det gør den ikke! Det handler vel om de spm. der senest har fået en kommentar eller svar?
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 17:04 #8
Ok vi skal have spørgsmålet delt op i 2 Øverst på skærmen har du selve spørgsmålet.

Herefter følger kommentare og svar i rækkefølge, så sidste svar/kommentar står lige under spørgsmålet. De nyeste indlæg kommer til at stå øverst. En rigtig god idé!
Avatar billede roslev Nybegynder
22. juli 2000 - 17:13 #9
Skriftstørrelsen er tilpas, synes jeg.

Jeg kan ikke se nogen grund til mouseover effekter - min cursor ændrer udseende når den er over et link. For \"lir\" øger også loade-tiden...

Login virker helt af *h* til..

Størrelsen på indtastningsformen kan du ændre under dine indstillinger...
Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 17:19 #10
roslev>> ikke form hvor man stille spørgsmål!
2 linier html-koder (eller css) ændre ikke load-tiden!

Kharder>> Det var nu ikke det jeg mente. Men er rigtig god idé er det, som du selv siger.....

Nu må vi håbe at admin, snart kigger på dette her!
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. juli 2000 - 18:27 #11
Mit Autologin virker ikke hvis jeg hopper direkte ind på Ekspertens forside, kun hvis jeg via en mail hopper ind på et spørgsmål, så virker det. Men når jeg så er hoppet ind på et spøgsmål og trykker på Ekspertens logo oppe i ventre hjørne, så er jeg pludselig ikke logget ind?!?!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 14:17 #12
Vi er igang, men prøv at holde forslag korte og konkrete. Jo mere tid vi bruger på at gennemlæse, des mindre tid til a rette & ændre. Håber I lige vil opsummere. Indtil videre forbliver skriftypen, så det ikke bliver for bredt Det hører under design, som vi som sagt kigger på snarligst.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 14:19 #13
Generel placering på forsiden er undervejs, men der opstod en fejl ved redelegering.

Rollover bliver ikke lavet nu, det tager ekstra tid. Det skulle så være alt lige nu.