Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
21. maj 2002 - 11:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

*****Savner stadig mit TerraTValue fjernsyn fra Terratec ********

Hej igen!

Fulgt rådet på følgende måde:

1) Har slettet ”TerraTv WDM audio Capture”,  inde under Lyd Video og spil (enhedshåndtering).
2) Desuden afinstalleret al software fra Cd-rom. 3) Dernæst genstartet..

Ved genstart fortælles, at der automatisk søges efter ny hardware og placerer igen hardwaren på listen
under Enheder til lyd video og spil. ”Annullering” er ikke muligt.
Kører  så CD´en igen.

Mangler under Lyd Video og spil stadig:

TerraTV Turner (Philips PAL B/G
TerraTV WDM Crossbar
TerraTV WDM Video Capture

Deaktivering af enheden (”TerraTv WDM audio Capture”) giver heller ikke noget positivt resultat.
Opdaterer jeg driver til enheden, anbefales at beholde den samme; og vælger jeg en af de øvrige 3 driver
går computeren ned og har måttet være nødt til at køre Compaq bruger-gendannelse rutinen.

Andre gode forslag????

Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 11:49 #1
For mig at se har du oprettet samme spørgsmål 2 gange - det må kun oprettes een gang - luk det nyeste dvs. det her.
Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
21. maj 2002 - 11:53 #2
Rigtig forstået; måske spørgsmålet er stillet igen på ny - lidt mere præciseret - fordi programmet stadig ikke fungerer??
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 11:54 #3
så skriv det i det andet spørgsmål. Husk at acceptere eget svar - ikke afvise :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 12:34 #4
http://www.eksperten.dk/spm/214022
+
http://www.eksperten.dk/spm/214145

er slettet. Hvorfor opretter du det SAMME spørgsmål flere gange når jeg LIGE har fortalt dig at du ikke må????
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 12:35 #5
Og du mistede 120 point, men følg reglerne næste gang.

john_stigers - coadmin
Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
21. maj 2002 - 12:45 #6
.......... og hvorfor spørger du om det samme, når jeg ovenfor lige har svaret !!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 12:46 #7
fordi
Kommentar fra john_stigers
21/05-2002 11:54:41    så skriv det i det andet spørgsmål. Husk at acceptere eget svar - ikke afvise :)

Du skal skrive de nye oplysninger i dit nye spørgsmål - du må IKKE oprette det flere gange!
Avatar billede spunk13 Nybegynder
22. maj 2002 - 17:07 #8
Jeg har selv LIGE haft det samme problem med TerraTValue(10 min siden jeg løste det)..

Det der hjalp mig var at sætte TV-kortet i en anden slot.

Så vil den selv finde:

TerraTV Tuner (Temic eller Phillips PAL B/G)
-TerraTV WDM Audio Captue
-TerraTV WDM Crossbar
-TerraTV WDM Video Capture

Jeg har bedt om lov til at poste hele min samtale med supporteren der hjalp, den vil nok komme senere i dag, måske i morgen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2002 - 20:40 #9
spunk13> det behøves ikke - spørger er ikke længere aktiv. Hvorfor vides ikke...
Avatar billede spunk13 Nybegynder
23. maj 2002 - 13:26 #10
Men måske opretter han en ny bruger og kommer her forbi..

Så derfor skriver jeg det nu alligevel, pointene er jeg ligeglade med..

Spunk13:
When I start the TerraTV Application, it says "Critical error in Graph
Configuration! Please restart Application"

I have tried to reinstall the software - but I still get the same error.

Supporter:
Make sure that:

-the actual drivers and software are correctly installed.
(Software version 1.11 - WDM driver version 5.00.2000.51 from the website.)

-The entries in the Device Manager are all present.
-TerraTV Tuner (Temic or Phillips PAL B/G)
-TerraTV WDM Audio Capture
-TerraTV WDM Crossbar
-TerraTV WDM Video Capture

-the graphic card supports Overlay Modus.

-The last version of Direct X (8.1) is correctly installed.

-There are no IRQ conflicts.
Check the PCI device listings menu at boot up (in the POST) to be sure the
PCI Multimedia component(s) listed there have their own IRQ - otherwise you
need to remove the device listings from the device manager and shut down the
PC and change the slot.  Always check the IRQ list at boot up after making
changes.
Are you certain that there are enough free resources to install the card?
Check if one or more numbers are missing from the IRQ list.  If so they are
free.  If not you may need to deactivate some device you are not using(COMM
port, USB, printer, PS/2 mouse, or second IDE controller) in BIOS in order
to gain additional free resources.

Supporter:
Double click on the TerraTec logo to unpack the drivers you have downloaded.
At this point, remember in which directory these files are being unpacked.
(For example: c:\terratec_drivers\)

Proceed to the drivers’ installation. Enter the device manager and "scan for
hardware changes". Install from a specific location. Browse to the location
where the drivers were unpacked. When you have found the drivers, press next.
Now you can finish the installation.

When you have achieved this, you are ready to install the TT software. Double
click the blue icon for the WDM application.

You can control in the device manager if the driver version is the correct
one.