Avatar billede md_craig Nybegynder
20. maj 2002 - 23:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kode struktur i spm...

Hej kære Admin/CoAdmins og hvem der ellers skulle kigge forbi... jeg kom til at tænke på at det måske af og til var lidt iriterende når man skal have hjælp til noget i ens kode, og man så ikke let kan skældne koden fra det almindelige tekst.....

kunne det ikke være en god ide at man som på www.activedeveloper.dk kunne oprette en tabel med en lidt anden bagrundsfarve ved fx at:
------------------------------------------------------
her skriver jeg uden for kodeboxen
<kode>
nu skriver jeg i kode boxen
</kode>
nu skrive jeg igen uden for kodeboxen
------------------------------------------------------
Avatar billede md_craig Nybegynder
22. maj 2002 - 23:06 #1
var der evt. nogle CoAdmins der gad at smide en kommetar, så jeg ved at der bliver lyttet ???
Avatar billede md_craig Nybegynder
23. maj 2002 - 16:34 #2
nok ikke