Avatar billede cybermaster Nybegynder
19. maj 2002 - 14:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Smartmedia problemer

Hejsa alle sammen.

Jeg har været på ferie og taget ferie billeder, men der et stor problem nu.

Jeg kan ikke se billederne, hverken på Computeren eller på cameraet, Der skrivers begge steder " ønsker du at formater kortet", hvorefter jeg svare nej, og har dermed, ikke adgang til at se mine billeder.

Please Help me.
Hvordan for jeg mine ferie billeder frem igen.
p.s. jeg bruger en smartmedie reader til computeren.
Avatar billede Beach Mester
19. maj 2002 - 16:02 #1
Det kan måske hjælpe hvis du renser kortet forsigtigt med et viskelæder til blæk eller andet der sliber meget fint på de kontaktflader der er bag på kortet.

//Beach
Avatar billede Beach Mester
19. maj 2002 - 16:04 #2
Du kan evt. også lige læse lidt med her:
http://www.eksperten.dk/spm/132998
Da spørgsmålet har været fremme før. Kunne bare ikke lige finde det før:-)

//Beach
Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. maj 2002 - 14:47 #3
Har været ude og købe et viskelæder... Men nej desvære ikke.

:-(

Andre forslag?
Avatar billede Beach Mester
23. maj 2002 - 02:35 #4
Så er jeg bange for at det er kaput:-(
Kan foreslå dig at gå hen hvor du har købt det og få dem til at sende det til producenten.
Husk endelig at sige at de skal prøve at redde de data der ligger på kortet og ikke bare ombytte det til et nyt som ellers nemt kan være kotymen for den slags rep.

//Beach
Avatar billede cybermaster Nybegynder
25. maj 2002 - 18:10 #5
Da det ikke er en særlig holbar løsning, og ikke et direkte redning af mine dataer... vælger jeg at splitte i mellem os.

Håber det er ok.