Avatar billede stigc Nybegynder
21. juli 2000 - 01:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

forslag

Bredden på det felt man skal skrive sit spm. i er alt for smalt. Skide irreterende. Fjern evt. \"spørgsmål\" lige ude til venstre fra feltet!

Under \"nyeste spørgsmål\" behøver der ikke stå hele stien. F.eks: \" Programmering : C/C++ \". \"C/C++\" er nok, man ved jo godt det er programmering. Dette giver lidt mere plads, og der bliver hurtigere at læse (vigtigt!). Måske skulle fonten være 1-2 større. Lige lovlig lille....

Men rart at se denne nye eksperten. Håber at point-systemet virker.....
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. juli 2000 - 01:46 #1
Bruger lige dit spørgsmål.

admin jeg synes i skulle gå tilbage til det gamle layout, det var langt bedre, det her virke ret dårligt (layoutet)

Der er også noget galt med jeres (regular expression ?) til at lave links om til hmm ja links;  http://194.255.24.70/spm/21276

Synes i ikke det er lidt for tidligt at gå *live* med beta\'en?

Det virker ret ireterende at man f.eks slet ikke kan ændre sit minisite (som btw er totalt smadret)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. juli 2000 - 01:49 #2
er det ikke mening at datoen på forsiden skal stå på dansk; Fri, 21. Jul 2000? (ikke kritik undrede mig bare)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. juli 2000 - 01:51 #3
Jeres bladre-funktion virker heller ikke. Jeg ved I har knoklet hårdt på at få den op og køre, men jeg vil give 127etc. ret. Lidt tidligt at gå i luften med noget der ikke er testet.

Jeg læste på jeres beta at I ville få en grafiker til at kigge på designet. For hans fremtididige jobs skyld, håber jeg ikke han har kigget på det. - Det holder simpelthen ikke.
Avatar billede denboj Nybegynder
21. juli 2000 - 02:48 #4
Jeg synes faktisk at der er nogle funktioner i den nye ekspert der er federe end i den gamle - Men jeg tror faktisk at jeg vil give en smule ret i at den ikke er ordentlig gennemtestet endnu.
Avatar billede chruker Nybegynder
21. juli 2000 - 03:30 #5
stigc: Du kan ændre bredden af det textarea inde i dine indstillinger.
127144146281: Du kan også ændre dit mini site inde i indstillinger. Den ændre dog lidt i html koden.

Mine kommentarer:
- Det blå preload skilt forsvinder ikke nær så elegant som på den gamle version.
- Jeg glæder mig til se om funktionen \"Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.\" virker.
- Virker det hele ikke også lidt hurtigere ?
- Hvad er der blevet af Assembler kategorien ?  Nu var den lige blevet oprettet...
- Det ville ikke gøre noget hvis man kunne bestemme hvor mange links man vil have vist af gangen når der skal bladres.
- Endelig syntes jeg det virker lidt sjovt at taget sitet ned kl. 16:30. Plejer sådanne ændringer ikke primært at være nat/morgen arbejde ?
Avatar billede stigc Nybegynder
21. juli 2000 - 03:32 #6
chruker>> Ja det ved jeg, men det ændre ikke størrelsen der hvor man skriver spørgsmålet (læs stiller spørgsmålet)
Avatar billede chruker Nybegynder
21. juli 2000 - 03:39 #7
stigc: Det er nummer to spørgsmål som jeg læser forkert. Mon ikke det snart er på tide at gå i seng :-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. juli 2000 - 08:59 #8
Lige en enkelt kommenter til overfloden af \"missing items\"

- Spørgsmål besvaret af dig
- Spørgsmål oprettet af dig
- Spørgsmål hvor du deltager

Hvorfor ****** er der sat paging på det. Det er da bare for at gøre det besværligt. Et scenarie er \"Jeg ved jeg har svaret på det før, mmm, *kigge* *kigge* hov der var den, og så paste\" Der er for mange klik og sideskift.
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. juli 2000 - 10:10 #9
hov, sortering af indlæg i kategorier virker heller ikke...

Der synes at være mange \"outstanding issues\" - har testafdelingen været på sommerferie ?!?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. juli 2000 - 10:22 #10
Lige en ting herfra:
---------------------------
Hej tdaugaard,

spacey har oprettet spørgsmålet:
[ Admin - Søgning! ]
http:///spm/21325

Ønsker du ikke længere at abonnere på kategorien Forslag
kan du logge dig ind og klikke på Indstillinger.

Med venlig hilsen Eksperten.dk
http://www.eksperten.dk/
-------------------------------

hvor blev IP\'en af ??
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 10:46 #11
Vedr. design>> Der er ikke kigget på dette endnu, men det kommer.

Øvr. fejl>> Vi har valgt at sende den nye Eksperten i luften nu, og dermed få fundet de sidste ting. Vi vil rette dem så hurtigt som vi overhovedet kan, så hav gerne lidt tålmodoghed her i de næste uger. På forhånd tak !
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 12:33 #12
Jeg synes sku at det er fedt med den nye...!
Selvfølgelig er der fejl... men det må vi jo bare leve med!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 13:11 #13
Takker.........;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. juli 2000 - 13:51 #14
Vi har lært at leve med Windows så hvorfor ikke *LOL* ;D
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 14:38 #15
hehe
Avatar billede denboj Nybegynder
21. juli 2000 - 15:03 #16
Hedder det nu mailrobot@eksperten ? ? ?
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 17:24 #17
ja... jeg så det lige...
nogen gange info@ekseprten.dk
Andre gange mailrobot@eksperten.dk