Avatar billede lequet Nybegynder
18. maj 2002 - 12:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lidt hjælp med installation

Dav, jeg sidder lige og er ved at installere en oracle database (I windows) og er stødt på lidt problemer :)

Jeg skal nu skrive et "Global Database Name" og en "SID", jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive her, og vil helst ikke lave for meget rod *gg*

Nogen der kan hjælpe med et eksempel?
Avatar billede lequet Nybegynder
18. maj 2002 - 14:37 #1
Nå, lader til det lykkedes (Hold da kæft en tid den er om det :) Lukker her
Avatar billede x-man Nybegynder
30. juni 2002 - 14:49 #2
øhm jeg sidder med samme problem som dig hvad gjorde du?
Avatar billede lequet Nybegynder
30. juni 2002 - 17:42 #3
Det er efterhånden lidt tid siden, mener jeg skrev noget tilfældigt, men jeg er ikke sikker... Har droppet oracle igen, indtil de får lavet noget brugbart, så jeg fik aldrig rigtigt sat mig ind i det :(