Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2002 - 12:18 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Lidt nye tiltag

Hej eksperten....

jeg ville høre, om der ikke snart var brug for lidt nye tiltag. det jeg tænker på er at der for tiden kører en del debat, om dobbelte spm., Co-admins hopper fra og nogle små mangler...

til det første altså med dobbelte spm. ville jeg høre om det ikke var en mulighed at lave en funktion, så man kunne se de spm. der var oprette inde for de sidste 24 timer/ siden man havde været logget på sidst, da mange ikke gidder at side og bladre de gamle spm. igennem, derved kunne man måske mindske chancen for at man oprettede dobbelte spm. og istedet fik svar på det første.

Co-admins hopper fra.

her tænker jeg på om man ikke kunne lave en regel for tonen på E, da den er ved at udvikle sig til noget meget ubehageligt en gang imellem, både fra Co-admins og fra de daglige brugere, dette kunne måske mindskes ved at lave en direkte regel om at holde en tone man selv vil mødes af i sine egne spm., når jeg nu er ved reglerne, vil jeg lige sige at man måske skulle se at få det regel sæt færdigt, da der ikke er nogen af de nye der har en chance her på E uden det, de bliver sablet ned, uden grund, da de kun overholder det de kan finde af regler.

mit sidste ønske er at få lavet menuen i toppen.

når man går ind under sin egen side (personlige oplysninger m.m.), kan man ikke gå til spm. oversigt, dette er en funktion jeg gerne så lavet.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede Slater Ekspert
17. maj 2002 - 12:19 #1
Enig. Det er på tide de adminer dropper deres betalingssider og hvad de ellers laver, og i stedet begynder at rette alle de fejl der er her.
Avatar billede dmcn Praktikant
17. maj 2002 - 12:22 #2
viperine : Dropper deres betalingssider? Det er sådan ca. den eneste indtægt han (der er kun en admin) får i fremtiden. Bannerindtægten er *alt* for ustabil.

questis : Fornuftige forslag. :)
Avatar billede Slater Ekspert
17. maj 2002 - 12:25 #3
n0rmality>> hmm... okay, men jeg har hørt at adminen skal til at lave alle mulige nye funktioner på siden. Det finder jeg åndssvagt da siden allerede har mange fejl. Det er skam bare det jeg mener.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. maj 2002 - 12:26 #4
Admin arbejder faktisk på højtyk med Eksperten. To ting der står ganske højt på prioriteringslisten er et bedre coadmin system samt implementering af ny kategoristruktur.

Listen over ting der med tiden vil blive implementeret på Eksperten er lang. Indtil videre sidder der kun én mand ved tasterne, så det tager tid.

Vedr. tonen på Eksperten - Der vil blive indføjet en pasus i det nye regelsæt vedrørende dette. Men det gælder allerede den dag idag, at almindelig netikette skal overholdes. Skal jeg påpege det flere gange over for samme bruger, har jeg bestemt ingen skrubler over at deaktivere denne.
Avatar billede dmcn Praktikant
17. maj 2002 - 12:29 #5
viperine : Admin arbejder på eksperten Pro, hvor man mod betaling får adgang til flere nye funktioner. Grunden er, at admin ikke vil kunne drive sitet alene på bannerindtægter i fremtiden. Sker der ikke noget drastisk med indtjeningen på sitet snart, bliver han formentlig nødt til at lukke det. Hvad ser du helst, et fungerende eksperten med småfejl, eller slet ikke noget eksperten?

Og så er jeg forøvrigt helt enig med nanoq - kan folk ikke i det mindste finde ud af at formulere sig uden at fornærme andre, så deaktiverer jeg også. Respekt for andre er den vigtigste af alle regler.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2002 - 12:31 #6
nanoq>>

det var ikke et andgreb på jer, men nærmere et forslag til jeg, jeg tænker meget på den episode der har været i nat, med Sculze, som er blevet sablet ned af nicolajdu, hvad jeg ikke mener er relevant, og heller ikke passende for en Co-admin at opføre sig på den måde, jeg mener heller ikke at der ikke sker noget med E, men i siger hele tiden at vi skal oprette nogle forslag inden vi brokker os, så derfor.
Avatar billede sthen Nybegynder
17. maj 2002 - 12:33 #7
Til problematikken omkring dobbelt-spm hører vel også, at man KAN være i tvivl om kategorien. Altså hvilken der skal vælges til pågældende spm.

Det ville være smart, om man kunne vælge at lade sit spm køre i flere kategorier (altså at vælge flere kategorier når spørgsmålet oprettes)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. maj 2002 - 12:33 #8
qestis, jeg tager det bestemt heller ikke som et angereb... tværtimod... konstruktive indlæg er altid velkomne :)
Avatar billede Slater Ekspert
17. maj 2002 - 12:35 #9
n0rmality>> Hmm.. hvad tror du selv jeg foretrækker :)
Selvfølgelig må manden da gøre hvad han kan for at overleve, det er klart. Jeg vidste ikke at det stod så skralt til med økonomien, men det er da noget bæ hvis E må lukke.

Med hensyn til opførsel, så har jeg faktisk aldrig oplevet at nogen på E opførte sig så jeg blev generet af det. Selvfølgelig er der spydige/sjove bemærkninger og lidt brok hvis noget ikke virker, men jeg har ikke set nogen direkte rakke andre ned. Det sidste jeg vil have er en Eksperten med bandeordsfilter og udsmidninger pga. en enkelt spydig bemærkning.

/Viperine
http://viperine.jaha.dk
Avatar billede taskmgr Nybegynder
17. maj 2002 - 12:40 #10
Nu hvor menuen bliver nævnt... så vil jeg lige vise et par snaps jeg har taget.

Viser hvor nemt man ka "rode" rundt med den, selv i IE.
http://www.netcams.dk/shot1.jpg
http://www.netcams.dk/shot2.jpg
Avatar billede dmcn Praktikant
17. maj 2002 - 12:41 #11
viperine : Det kan være jeg har malet fanden lidt på væggen, men det står absolut ikke stabilt til. Betalingsløsningen er et af de tiltag, der skal rette op på økonomien og sørge for sitets overlevelse.

Mht. sproget, så havde jeg så sent som i går følgende oplevelse: http://www.eksperten.dk/spm/211081.
Hvis det bliver standard, så får vi dælme travlt - den slags sprogbrug *nægter* jeg at se på herinde, men forhåbentlig vil de nye regler gøre lidt ved det.
Avatar billede Slater Ekspert
17. maj 2002 - 12:47 #12
Ja okay, det er i overkanten
Avatar billede dmcn Praktikant
17. maj 2002 - 12:52 #13
taskmgr : Netop det problem kommer af, at menuen ikke bliver genindlæst når vinduesstørrelsen ændres. Admin er opmærksom på denne fejl (jeg påpegede det selv for ham), og jeg tror også han har tænkt sig at rette den engang. :]
Avatar billede taskmgr Nybegynder
17. maj 2002 - 13:30 #14
n0rmality >> Oki :) Vidste ik lige om man var klar over det...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. maj 2002 - 13:35 #15
en funktion der kunne være nyttig i forbindelse med dobbeltspørgsmål, kunne være at opretteren af et spm kunne flytte det til en anden kategori ved fejloprettelse, dog skulle der være en form for begrænsning, således at det ikke blev sendt hele rækken af kategorier rundt
Avatar billede admin Novice
17. maj 2002 - 13:53 #16
Det er helt rigtigt at jeg arbejder på Pro. Der skal penge i kassen for at køre dette site :)
Ligeledes er det nuværende CoAdmin system ikke godt nok og skal derfor forbedres.
Nanoq har stået for et nyt regel sæt og ny kategori struktur, som skal implementeres. Jeg forventer inden længe at lancere en opdateret version ef Eksperten med ovenstående. Og vil samtidig få rettet de fejl jeg kan.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2002 - 14:01 #17
lyder godt &:-D