Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 14:02 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Jeg sidder lige og får en idé.

Ville det ikke være godt hvis vi kunne lave et svar om til en kommentar, hvis man gerne vil trække det tilbage?

Jeg har et par gange kommet med et svar jeg troede var rigtigt, men er så blevet rettet. Og så ville det havde rart hvis jeg kunne trække mit svar tilbage.

Det er bare et forslag...
Avatar billede hirayz Nybegynder
16. maj 2002 - 14:03 #1
god idé!

Gi mig 0 point.......
Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 14:04 #2
Vil du gerne have 0 point? Så må du vente til dette forslag har være vidt omkring!
Avatar billede sprutnik Nybegynder
16. maj 2002 - 14:04 #3
Det er vel om til spørgeren om han kan bruge dit svar, uanset om andre anser det for rigtigt eller forkert. Han afviser det jo bare, hvis han ikke kan bruge det.
Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 14:07 #4
sprutnik->
Det er jeg godt klar over, men jeg siger bare at jeg et par gange har følt at jeg skulle trække mit svar tilbage, så jeg tænkte om man ikke kunne lave det!
Avatar billede sprutnik Nybegynder
16. maj 2002 - 14:11 #5
Det jeg mener at det er spørgeren der har oprettet spørgsmålet, og derved også ham der bestemmer, hvem der er kommet med det bedste svar. Så gør det lige meget hvad andre mener, er det rigtige svar. Men ellers kan jeg godt se din point.
Avatar billede dp-boy Nybegynder
16. maj 2002 - 14:11 #6
Hva, med den anden vej rundt ??? Oplever ofte at folk skriver en kommentar og så derefter kommer med et svar hvori der står " Skulle være et svar".. Kunne ikke være en idé at man kunne lave en kommentar om til et svar???
Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 14:12 #7
dp-boy->
Det tænkte jeg osse på, men ville lige starte med dette...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. maj 2002 - 14:12 #8
Jeg synes det er en rigtig rigtig god idé :))
Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 14:12 #9
Takker nikolajdu
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. maj 2002 - 14:25 #10
Hvorfor så ikke gå skridtet videre, og simpelt hen sammensmelte begreberne, så man slet ikke skal tage stilling til om man vil lægge svar eller kommentar? :)

Well... jeg ser det nu mere som en "nice to have" end en "need to have"... :)
Avatar billede dp-boy Nybegynder
16. maj 2002 - 14:26 #11
Ja, man skal jo starte et sted ;)
Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 14:28 #12
nanoq->
Det er en okay idé, men ville det ikke være lidt crappy for spørgeren??
Jeg mener, der kommer jo et nyt navn frem per svarer.
Hvis man ikke skal vælge om det skal være svar/kommentar så vil der komme rigtig mange nanve frem. Det vil nok bliv lidt uoverskueligt.

Men ellers en god idé!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
16. maj 2002 - 15:53 #13
Måske skulle man hellere opfordre folk til ikke at lægge et svar før de er sikre på at de har en løsning på det foreliggende problem , hvis man føler at man kan hjælpe eller har forslag til hvordan problemer løses kan man lægge en kommentar og så afvente spørgerens respons , har man så givet løsningen kan man lægge et svar.
Avatar billede moebius Nybegynder
17. maj 2002 - 08:07 #14
trismegistos-> Det er måske en løsning, men jeg tror ikke at det vil virke!
Du kan jo se hvordan folk ikke kan holde til reglerne, når man tænker på ulovligheder.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. maj 2002 - 08:10 #15
om man skulle trykke på en knap der lavede det om, eller man satte et punktum, og postede det som svar ville vel i princippet være det samme, men  som nanoq siger, mere en "nice to have" end "need to have" :-)
Avatar billede moebius Nybegynder
17. maj 2002 - 08:15 #16
ztyxx->
Selvfølgelig er det ikke noget jeg bare VIL ha´, men jeg tænkte osse at hvis man kunne ændre det ville der blive sparet på pladsen i databasen.
Hvis man poster et svar vil der jo blive brugt mere plads til den post.
Hvis man bare ændre kommentaren til et svar ville der ikke blive bruget mere plads.
Så det vil jo nok osse gøre eksperten lidt hurtigere...

Jeg ved da at spørgsmål med 100 indlæg kan tage lidt tid at komme ind på!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. maj 2002 - 08:18 #17
misforstå mig ikke, jeg synes da at det ville være en smart ting, og dit argument om at spare plads i databasen er da også en udmærket ting :-)
Avatar billede moebius Nybegynder
17. maj 2002 - 08:22 #18
Okay...