Avatar billede mnoergaard Nybegynder
12. maj 2002 - 17:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autocad Architectural 3d tegning til 2d.!!

Hej der ude,.!!

jeg er ved at lave projket og har tegnedet et hus i 3d, nu skal jeg bruge 2d tegninger af facaderne.!!
er der nogel der ved hvordan jeg gør i Autocad Architectural?? jeg ved det kan lade sig gøre i autocad 2000, med solview og draw, men kan det i Architectural?? er der nogel der gider gøre det for mig??

/Martin
Avatar billede angelenglen Nybegynder
22. maj 2002 - 04:05 #1
Nu har jeg desværre ikke AutoCAD hjemme, men alt afhængingt af hvor komplekst huset er skulle det ikke være noget problem.. hvis du blot skal have fx printet facaderne, er en mulighed jo at se det fra siden, og fjerne unødvendige linier og detaljer, således at det virker som om at man kun ser facaden..
Avatar billede mnoergaard Nybegynder
22. maj 2002 - 22:22 #2
problemet er løst...!!!

og angelenglen.  nej så nemt er det ikke.!! det er lidt sværre, men det kan lade sig gøre.!!
Avatar billede htx98i17 Professor
31. oktober 2010 - 12:23 #3
Hvad var løsningen?

Jeg står nemlig og ikke ved hvordan jeg får skjult de linjer som i virkeligheden er skjult i en 3d objekt view