Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 12:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

åbne spm man deltager i

hvad med at få en funktion til at se de åbne spm man deltager i?

jeg er snart træt af at skulle køre 1500spm igennem, for at checke om de spm er blevet lukket eller der er sket nyt i dem! (ja ja.. ved godt det med mail, men det hænder at jeg IKKE modtager det!)

eller kommer det også kun med eksperten Pro som ingen ved hvornår kommer?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 12:47 #1
Man kunne engang sortere efter åbne, lukkede og ubesvarede spørgsmål.

Nu er der kun en sort pil der "folder" menuen op. Sikke nåe fis da! :)
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2002 - 15:01 #2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 16:36 #3
kapla0 => jeg mener dem jeg deltager i.. ikke alle andre!
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2002 - 16:40 #4
Ja, du kan også sortere de spørgsmål du deltager i, ved metoden på http://www.eksperten.dk/spm/194579 :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 17:02 #5
så et dumt spm. hvor er den folder "søg" ??
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2002 - 17:04 #6
http://www.eksperten.dk/kat/0/ f.eks står den. Tryk på den sorte pil :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 17:17 #7
jamen => jeg vil KUN have dem JEG deltager i!
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2002 - 17:19 #8
Ja, derfor skal du også gå ind på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=rkhdk&option=23 :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 17:20 #9
men jeg kan jo IKKE søge der!

prøv med din konto og lav et screenshot! eller tror jeg dig ikke ;o)
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2002 - 17:26 #10
Den gemmer indstillingerne, så du skal bare gå ind "spørgsmål hvor du deltager" Se http://www.friserverplads.dk/kapla/sorter.JPG :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 17:47 #11
lav et svar! har endelig fået det til at virke ;o)
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2002 - 17:48 #12
Done :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 18:35 #13
kapla0 => hmm der er faktisk ET dumt problem med den metode!
nu når man kliker på Oprette,, besvaret, deltager i så sorter den HELE tiden!! den enest måde at komme væk er ved at lukke Browseren ned og starte den op og logge ind igen!
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2002 - 18:39 #14
Du kan bare sætte det tilbage, til det det stod på før.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2002 - 23:05 #15
Åndssvag metode. Så når man vil sortere på en anden måde skal man rette igen, istedet for bare at klikke som i gamle dag :(