Avatar billede wanger Nybegynder
09. maj 2002 - 11:32 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Vodka blanding

Hvad er bedst at blande Vodka (smirnoff) med...?

Helst kun en ingrediens...!
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2002 - 11:33 #1
Juice??
Avatar billede nordisk Nybegynder
09. maj 2002 - 11:34 #2
Det her spørgsmål hører altså ikke hjemme på Eksperten.
Avatar billede darkside Nybegynder
09. maj 2002 - 11:34 #3
Man blander da ikke vodka, det skal drikkes rent :)

Ellers kan du blande med sprite, det er MAM :)
Avatar billede tipsen Nybegynder
09. maj 2002 - 11:34 #4
appelsinjuice og is...

evt. sprite og is...
Avatar billede radiohead Nybegynder
09. maj 2002 - 11:34 #5
tyrkisk peber???
Avatar billede tblaster Nybegynder
09. maj 2002 - 11:34 #6
Brug http://www.shakeit.dk/shakeit.htm
Der kan du finde alt du vil have :-D
Avatar billede tipsen Nybegynder
09. maj 2002 - 11:34 #7
nordisk: Der skal også være tid til lidt sjov en gang i mellem ;-) - selvom det godt nok er tidligt på dagen!
Avatar billede radiohead Nybegynder
09. maj 2002 - 11:34 #8
nordisk.... Hvis der tillades fri debat, er der ingen grænser for hvad man må spørge om!
Avatar billede tblaster Nybegynder
09. maj 2002 - 11:35 #9
Jeg kan selv godt lide det med blå bolsh og spirite ... så har du det der hedder en isbjørn ... det er nam nam :-D
Avatar billede bundgaard Nybegynder
09. maj 2002 - 11:36 #10
Juice er altid godt :D

ellers prøv forskellige sodavand :)
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2002 - 11:37 #11
Nordisk>> Admin har bestemt, at så længe man overholder reglerne for eksperten og gældende dansk lovgivning, så må man spørge om hvad man vil i fri debat.

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. maj 2002 - 11:37 #12
bland vodka med:
AppelsinJuice
og en lille smule blå bols.. så har du en kanon drink man aldrig bliver træt af:-)
Bland rundt før du smidder blå bols i, så får den en sjov grøn farve når du smidder det sidste i:-)

Vodka med is ( on the rocks)
Vodka med sluss ice, det rykker for vildt, det smager herre godt:-)
Vodka med cider, smager ikke af noget( særlig meget), men det er skide godt at blive fuld i:-)

wil/
Avatar billede nordisk Nybegynder
09. maj 2002 - 11:38 #13
tipsen, det er da pisse irriterende at der kommer disse total ligegyldige indlæg!

radiohead, NEJ det er ikke sandt! For Eksperten er kun for spørgsmål indenfor IT! Fri debat skal stadig indeholde kategorien, IT! Læs selv info.phtml og reglerne her på sitet!

Så drop det der!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. maj 2002 - 11:38 #14
desuden som tblaster siger er is bjørn alt for namnam, det er brænd godt:-)
Hvis det skal være prof, kan man tilføje en skive citron/lemon, for at få lidt mere smag, og nogle knuste isterninger
Avatar billede wanger Nybegynder
09. maj 2002 - 11:40 #15
rolig nu... Nu må jeg hellere give nogle point og lukke dette spørgsmål inden der sker ballede... igen :-)...
Avatar billede tipsen Nybegynder
09. maj 2002 - 11:42 #16
Nordisk: Der kom jo også et link ovenfor ;-)
Avatar billede tofferman Nybegynder
09. maj 2002 - 11:42 #17
nordisk>Prøv lige at tjekke de andre spørgsmål under "Fri debat" Jeg tror du har misforstået et eller andet *GG*
Avatar billede nordisk Nybegynder
09. maj 2002 - 11:43 #18
wanger tak for det. Al respekt til dig

fcs det er da for åndssvagt! Så burde i da ændre info.phtml for jeg fatter ikke reglementet så! Jeg syntes at det er latterlgit at et it forum skal overfyldes med ligegyldige informationer, som ikke engang er brugbare
Avatar billede nordisk Nybegynder
09. maj 2002 - 11:45 #19
tofferman> Jeg har IKKE misforstået noget! Det har alle i andre.

Læs nu for søren info.phtml

Her er et par citater som ikke overholdes af dette spørgsmål, og dets indhold:

>Vi beskæftiger os med udveksling af viden på kryds og tværs, mellem mennesker og virksomheder indenfor IT. Eksperten er kendetegnet ved et højt fagligt niveau hvor de fleste, viden til trods, har mulighed for at lære noget.<

>Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT. Det er gratis at blive medlem!<

JEG ved godt - efter udvekslinger fra andre brugere - hvordan Eksperten var for længe siden
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2002 - 11:48 #20
Nordisk>> Hvis du læser hvad der står under kategorien "Fri Debat" på http://www.eksperten.dk/kat/45/ står der: "Her kan alle emner diskuteres. Søg først efter en præcis kategori" Du har ret i at info.phtml ikke lige er dækkende for kategorien "Fri Debat", men det er jo op til hver enkelt bruger at vælge hvilke kategorier han/hun ønsker at deltage i. Ydermere kan jeg glæde dig med at der inden læn ge kommer en ny struktur på kategorierne og her vil Fri Debat blive delt i to kategorier, nemlige "Fri Debat - IT" og "Fri Debat - Non IT" Så kan du jo til den tid bare vælge den sidstnævnte fra.

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede nordisk Nybegynder
09. maj 2002 - 11:52 #21
Jeg syntes ikke om idéen bag, men det er jo som man tager det. Jeg har ingen respekt for spørgsmål udenfor IT
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2002 - 11:53 #22
Nordisk>> Fint nok, så ignorer dem og lad være med at melde dig til kategorien "Fri Debat - Non IT" når den kommer.
Avatar billede eflow Nybegynder
09. maj 2002 - 11:56 #23
nordisk>> Admin har udtalt at der må diskuteres alt i "Fri Debat", så er der vel ikke mere at diskutere....

fcs>> lyder nice med at fri debat bliver delt op, kommer der så også en kategori for counter-strike, mange er meget træt af counter-strike spm i fri debat ...
Avatar billede tofferman Nybegynder
09. maj 2002 - 12:00 #24
Skal vi ikke vende tilbage til det OPRINDELIGE spørgsmål istedet for det her ævl?? Nordisk>Hvis du ikke gider disse spørgsmål, så bladr da bare forbi dem, istedet for at lege politimand!
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2002 - 12:00 #25
Eflow>> Nej, så vidt jeg ved kommer der ikke en decideret spilkategori, men da intet ligger 100% fast kan jeg ikke sige noget med sikkerhed.
Avatar billede wanger Nybegynder
09. maj 2002 - 12:12 #26
Jeg har lukket og takker for svarene... :-)
Avatar billede filo Nybegynder
09. maj 2002 - 16:30 #27
Til Nordisk ! Eksperten er ikke skabt for at diskutere ligegyldigheder i det uendelige. Iøvrigt smager vodke godt med næsten alt...