Avatar billede snup Nybegynder
05. maj 2002 - 22:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

geninstallere win xp

jeg har installeret win xp på mit c-drev. Jeg ønsker at dette skal geninstaleres.
Da man ikke uden videre kan formatere drevet hvor xp er installeret på, har jeg i stedet prævet at ligge xp ind på mit d-drev for så at formatere c-drevet herfra, inden xp genistalleres. Dette dog uden held. hvad gør jeg ???
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. maj 2002 - 22:42 #1
Du skal bare boote på din winxp cd og så i inst. programmet kan du vælge at formatere og konvertere den partition som du vil inst. den på!
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:45 #2
Du skal gøre som tblaster siger.
Avatar billede snup Nybegynder
05. maj 2002 - 22:45 #3
jeg har hørt at man ikke kan formatere xp - det er altså en løgn ???
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. maj 2002 - 22:45 #4
yep det er det :-D ... du kan bare ikke se en ntfs disk i dos :-D
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. maj 2002 - 22:46 #5
Jeg arbejder sel i en computer butik hvor jeg samler, inst. computer og rep. computer ... så jeg ved hvad jeg taler om ... jeg har gjort det ca. 1000 gange :-D
Avatar billede snup Nybegynder
05. maj 2002 - 22:46 #6
prøver dette, hvis det virker skal du nok få pointene
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:47 #7
Jeg har ditto 999 gang :-)
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. maj 2002 - 22:47 #8
Gør som jeg sagde ... boot på din xp cd og så får lige i starten af inst. kan du vælge hvilken disk som du vil inst. på. Der kan du også vælge at formatere den og konvertere den hvis du vil! Du kan jo selv prøve det ... så kan du se at det såment er sandt nok!
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. maj 2002 - 23:11 #9
Håber du fik det til at virke!
Avatar billede snup Nybegynder
06. maj 2002 - 01:51 #10
THX tblaster - selvom jeg nok skulle have spurgt før jeg selv gik i krig