Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 17:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til Hus Design

Hejsa, jeg har i tror jeg nok  Godt Begyndt set at de brugte en program , Hvor de Designede et hus i 3d både udvendig og indvendig. Og da det var færdig kunne man så gå rundt i haven og gå ind i huset og se de forskellige rum som var man der selv.
( Jeg blev virkelig forbløffet )
Nogen der her  ved hvor man kan købe et sådant program eller finde et tilsvarende ..
Avatar billede nicidem Nybegynder
05. maj 2002 - 17:51 #1
Var det til et spil?!

så var det sikkert WarCraft 3!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
05. maj 2002 - 17:54 #2
WarCraft i "Godt Begyndt"?

Det afsnit så jeg vist ikke :D
Avatar billede nicidem Nybegynder
05. maj 2002 - 17:54 #3
eller worldcraft tror jeg det hedder...
Avatar billede nicidem Nybegynder
05. maj 2002 - 17:57 #4
Ups Nøøj hvor er jeg blind man!
Læser ikke ordentligt! ;0)
sorry!
men altså du kan bruge Worldcraft 3.3 hvis det skal være ;)) men det er nok ikke det du snakker om!
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 17:58 #5
Nej dog ikke  et eller andet Prof arkitekt program (-:
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 18:17 #6
Oki fandt lige et andet sted her på eksperten ang.samme spørgsmål  http://www.eksperten.dk/spm/125815
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. maj 2002 - 19:05 #7
Prøv at kigge på www.anim8or.com Trods det mærkelige navn er det et 3D Program der helt sikkert er værd at prøve - flere her fra eksperten har i hvert falf syntes at den OK... og så er den jo gratis... ellers vil jeg anbefale 3D Studio Max (det mest anvendte 3D program i verden, siger de i hvert fald selv, jeg bruger den også!!!) men er du mere til ingeniør og arkitekt arbejde så kig på 3D Studio Viz de koster dog begge penge...

Derudover findes et glimrende 3D programmer der hedder LightWave www.newtek.com , SoftImage www.softimage.com og selvfølig er der Maya www.aliaswavefront.com - Maya er forresten lige faldet vildt meget i prisen - den koster vist kun omkring 15.000 danske kroner!!!!

Held og Lykke

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. maj 2002 - 19:06 #8
3d Studio Max - www.discreet.com
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 19:27 #9
Har kigget på 3d studio max og 3D Studio Viz  og er sikker på jeg vælger en af dem. de ser da meget fornuftige ud.
Så tagger for hjælpen  mange gange... (-:
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. maj 2002 - 20:57 #10
Det var da så lidt :))