Avatar billede clausp Nybegynder
03. maj 2002 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer jeg igang?

Skal man bruge en editor.. Hvad skal jeg bruge for at komme igang? Kan man skrive koden i Notepad som med html?
Ja, det er sikkert nogle dumme spørgsmål, men jeg er helt grøn.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
03. maj 2002 - 17:07 #1
Det letteste er at hente PHPTriad:
http://www.phpgeek.com/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewdownload&cid=1

Her får du MySQL server, Apache Webserver, PHP oh phpMyAdmin

PHP er et ganske godt system til at administrere din database.

Da jeg kunne forestille mig, at du skal bruge din database i forbindelse med noget ASP eller PHP, så ville det være en god ide at kende grundsætningerne, og her kan du købe:
http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-169-7

/christoffer
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
03. maj 2002 - 17:08 #2
Ups, "PHP er et ganske godt system til at administrere din database.", det skulle have været "phpMyAdmin er et ganske godt system til at administrere din database." :o)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
03. maj 2002 - 17:15 #3
Jeg siger mange tak