Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 10:45 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Logo/top (kun points)

Hej, så prøver jeg igen... Jeg skal bruge en hop der er 690*80 p. der skal være et billede af et højhus (lig. www.tower-news.dk/index.php ) men huset må gerne være i gult/orange!

spørg hvis mer info :)

hilsen Himmi :)
Avatar billede cdc Novice
29. april 2002 - 11:19 #1
text ?
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 13:08 #2
ehm... en top?? og du vil så ikke bruge huset samme måde som på den side vel?? :D skal lige være sikker på det..

men ja, noget text og jeg kigger på det.. hvilken stil (evt. link til siden det skal være på)??
Avatar billede psoriasis Nybegynder
29. april 2002 - 14:34 #3
Jeg vil osse! jeg vil osse!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
29. april 2002 - 14:34 #4
- men igen, hvad skal der stå?
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 14:53 #5
Text = De Aktuelle Nyheder ( eller hvordan det staves )
Avatar billede psoriasis Nybegynder
29. april 2002 - 14:59 #6
Jeg har noget - skal bare lige have det uploadet. Forresten - Kig på dit spm., du tidligere har oprettet, ang. NSC
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 15:09 #7
kigger om lidt skal lige lave noget...
Avatar billede psoriasis Nybegynder
29. april 2002 - 15:11 #8
Sådan..

http://psoriasisdesigning.subnet.dk/aktuelle.gif

Slet http://www. i det nye vindue, hvis adressen ikke virker.
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 15:15 #9
hmm jeg kan måske kigge på det sener i aften... har ikke lige tid nu. Okay??

og hvilke farver skal det være?? har du ikke en side hvor man evt. kan se stilen banneret skal have??
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 15:19 #10
psoriasis  SYGT billede det er ok... 2 sek
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 15:20 #11
psoriasis  jeg kigger lige de andre der kommer men det er et sygt billede klokken 20:00 kommer der et svar hvorfor et jeg tager...
Avatar billede psoriasis Nybegynder
29. april 2002 - 15:30 #12
ok... Tak for rosen :)
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 15:57 #13
okay jeg spørger lige igen.. farver og stil?? :D

det skal jo også gerne passe ind på siden...
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 16:02 #14
zvansen det skal være ligsom dt her. http://www.psoriasisdesigning.subnet.dk/aktuelle.gif
Men hvis du kan lave det pænere så er det godt nok...
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 17:18 #15
er igang
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 17:38 #16
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 17:39 #17
Den var også god radiohead men prøv at se om du ikke kan gøre  højhuset tydligere.....
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 17:46 #18
altså også samme farver?? jeg går igang nu.. har lige fundet lidt tid :D
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 18:34 #19
ehmm.. jeg valgte altså at bruge blå... ALT kan jo ændres, du skal bare sige til hvis du kan bruge det..

www.fatal-contracts.dk/extra/aktuelle.jpg
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 18:34 #20
her kommer lige et svar :)
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 18:40 #21
zvansen det er grimt at du har skrevet dit eget navn på......
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 18:42 #22
jaja det bliver selvfølgelig fjernet hvis du accepter mit svar :)

bare rolig, det er bare lidt paranoia :D

er det ellers godt udover det??
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 18:59 #23
*Tænker*
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 19:01 #24
radiohead --> hvilken skrifttype er det du har brugt??

himmi --> skal der ændres noget, nogle farver eller noget?? jeg fjerner mit navn, bare rolig (hvis du var i tvivl)
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 19:04 #25
Jeg har fundet et nu som jeg gerne vil have og det blev radiohead's så han for de 150 point.. ALLE tak for hjælpen det kan være jeg kommer og spørger om noget andet F.esk jeg skal bruge et nyhedstem.... men det kommer. ALLE tak... Hilsen Himmi
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 19:17 #26
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 19:18 #27
Svansen... Den hedder "Neuroplotical"
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 19:20 #28
Jeg kunne ikke føle de 150 point... Det gør sådan set ikke noget(Det er jo bare fiktive points), men du kunne i det mindste have spurgt om jeg ville have dem... :(

-Radiohead siger tak
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 19:23 #29
Anmeldt for ikke at spørge om jeg ville have point.

Du kunne i det mindste have smidt pointene til zvansen eller psoriasis pga. deres arbejde!
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 19:23 #30
jeg troede han ville åbne et nyt spg til dig?? det skal han sq da!

nå men tak for navnet radiohead...

vi mødes nok igen snart :D
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 19:24 #31
Zvans... : prøv på www.fontfreak.com - tror det er der jeg har fundet den.

-Radiohead
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 19:25 #32
hvis jeg havde fået pointene havde jeg da givet dem til dig.. du "vandt", hvis man kan sige det.. du har ærligt fortjent dine 150 point...
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 19:26 #33
zvansen... Jeg gider ikke længere de point... De driver mig til vanvid. Desuden har jeg prøvet at være på top 10 :) (Som NoNick)
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 19:28 #34
jeg siger tak for adressen.. skullige lige til at spørge efter den da jeg ikke kunne finde den selv :D

Hey er du NoNick?? cooooool.. hehe... *bukker*
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2002 - 19:31 #35
LOL da :)
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2002 - 19:34 #36
:D har set dig omkring før...

hvorfor bruger du ikke NoNick længere??
havde du anmeldt himmi eller hvad??? du skal da have dine points.. også selv om du ikke vil, ellers må du lade være med at lave noget til folk *LoL* (i know, i know det er fordi du HJÆLPER) just messing with you :D
Avatar billede resten Nybegynder
29. april 2002 - 19:44 #37
Himmi--> Du har 48 timer til at komme med en forklaring til hvorfor du ikke har givet de point som dú har udlovet til dem som har hjulpet dig ellers kan du kigge ind som en deaktiveret bruger.

Resten/CoAdmin
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 19:56 #38
Hmm jeg kunne ik give de point til ham radiohead. Hans navn stod ik på accepter listen
Avatar billede resten Nybegynder
29. april 2002 - 20:00 #39
Så er det mest normale at man beder brugeren om at lave et svar.
Avatar billede resten Nybegynder
29. april 2002 - 20:00 #40
Så må du oprette et nyt spørgsmål med point til radiohead.
Avatar billede himmi Nybegynder
29. april 2002 - 20:44 #41
Okk Gør det nu 2sek.. ok?
Avatar billede resten Nybegynder
29. april 2002 - 20:59 #42
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. april 2002 - 15:39 #43
radiohead -> tænkte det nok, ;D

kunne ikke forstå de link du lavede, altså digitaleye.dk